اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395040860175442

از سوی دبیرخانه کمیته ملی سدهای بزرگ ایران صادر شد

فراخوان سمپوزیوم بین‌المللی "مهندسی دانش‌بنیان سد"

کد: 1395040860175442

http://j.mp/28XGzQV

، تهران , (اخبار رسمی): استادان، پژوهشگران، متخصصان، کارشناسان، مهندسان و دانشجویان رشته مهندسی عمران و رشته‌های مرتبط می‌توانند با توجه به مهلت تعیین شده، برای ارسال خلاصه مقاله حداکثر تا تاریخ 25 شهریور 1395 اقدام کنند.

سمپوزیوم بین‌المللی مهندسی دانش‌بنیان سد

به‌ گزارش اخبار رسمی به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، دبیرخانه کمیته ملی سدهای بزرگ ایران برای حضور پژوهشگران ایرانی در سمپوزیوم بین‌المللی "مهندسی دانش‌بنیان سد" فراخوان داد.
هشتاد و پنجمین مجمع عمومی کمیسیون بین‌المللی سدهای بزرگ 12 تا 16 تیر 1396 مصادف با 3 تا 7 جولای 2017 دایر خواهد بود و هم‌ زمان با آن سمپوزیوم بین‌المللی تحت عنوان"مهندسی دانش‌بنیان سد" (Knowledge Based Dam Engineering) در 14 تیر 1396 (July 5, 2017)  در شهر "پراگ" جمهوری چک برگزار می‌شود.
بر اساس اعلام این دبیرخانه، استادان، پژوهشگران، متخصصان، کارشناسان، مهندسان و دانشجویان رشته مهندسی عمران و رشته‌های مرتبط می‌توانند با توجه به مهلت تعیین شده، برای ارسال خلاصه مقاله حداکثر تا تاریخ 25 شهریور 1395 از طریق آدرس www.ICOLD2017.cz  اقدام کنند.
بر این اساس، ضروری است تمام نویسندگان مقالات، یک نسخه از خلاصه مقاله خود را به رایانامه دبیرخانه کمیته ملی به آدرس [email protected]  نیز ارسال کنند.
 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وزارت نیرو

وزارت نیرو عهده‌دار مدیریت عرضه و تقاضای آب، برق، انرژی، خدمات آب و فاضلاب و همچنین ارتقای سطح آموزش، پژوهش و فناوری و بسترسازی توسعه بازار کالا و خدمات صنعت آب و برق می‌باشد و نقش محوری خود را به نحو مؤثر در صیانت از منابع ملی، حفظ محیط‌زیست، ارتقای بهداشت عمومی، رفاه اجتماعی و خود اتکایی برای توسعه پایدار کشور ایفاء می‌کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسابقه و فراخوان