اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395042766435442

هم‌زمان با سفر رییس‌جمهور و با حضور وزیر نیرو انجام می شود

افتتاح یک نیروگاه و 4 طرح آبی در کرمانشاه

کد: 1395042766435442

http://goo.gl/lGiELy

، تهران , (اخبار رسمی): امروز و هم‌زمان با سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به استان کرمانشاه، نیروگاه گازی اسلام آباد غرب، 4 طرح بزرگ آبی در این استان کلید می‌خورد.

افتتاح یک نیروگاه و 4 طرح آبی در کرمانشاه

به‌ گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، طرح‌های آب و برق استان کرمانشاه با حضور "حمید چیت‌چیان" وزیر نیرو در محل پروژه به‌ صورت ویدئوکنفرانس توسط رییس‌جمهوری اسلامی ایران افتتاح خواهد شد. 
نیروگاه  گازی اسلام آباد که در کیلومتر پنج جاده اسلام‌آباد غرب- کرمانشاه واقع شده، با سرمایه‌گذاری بخش دولتی ساخته شده و با بهره‌برداری از آن، مجموع ظرفیت اسمی نیروگاه‌های کشور به 75 هزار و 186 مگاوات خواهد رسید.
این نیروگاه که جزو نیروگاه‌های گازی کوچک در سطح وزارت نیرو است، شامل چهار واحد 25 مگاواتی است  که  قابلیت تبدیل به سیکل ترکیبی دارد.
حدود یک هزار و 500 میلیارد ریال جهت احداث این نیروگاه هزینه شده است و در حال حاضر بازده آن این نیروگاه 33 درصد است که  با تبدیل شدن سامانه  آن به سیکل ترکیبی  بازده آن تا 50 درصد افزایش خواهد یافت.
سوخت اصلی نیروگاه گاز طبیعی است و پست نیروگاه که برق تولید شده را به شبکه منتقل می کند، 230 کیلوولت است.
همچنین در این سفر، طرح خط انتقال و شبکه آبیاری سد "سلیمان‌شاه" شهرستان سنقر، شبکه آبیاری و زهکشی سد "دایک" در گیلان غرب، خط انتقال و شبکه آبیاری و زهکشی سد "آزادی" به دشت حر افتتاح شده و عملیات اجرایی شبکه آبیاری سد "شرف‌شاه" در شهرستان سومار آغاز خواهد شد.
 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وزارت نیرو

وزارت نیرو عهده‌دار مدیریت عرضه و تقاضای آب، برق، انرژی، خدمات آب و فاضلاب و همچنین ارتقای سطح آموزش، پژوهش و فناوری و بسترسازی توسعه بازار کالا و خدمات صنعت آب و برق می‌باشد و نقش محوری خود را به نحو مؤثر در صیانت از منابع ملی، حفظ محیط‌زیست، ارتقای بهداشت عمومی، رفاه اجتماعی و خود اتکایی برای توسعه پایدار کشور ایفاء می‌کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

نفت، انرژی و صنایع وابسته