اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395052182335819

21و22 مرداد 95

شهاب باران به اوج خود می رسد

کد: 1395052182335819

http://goo.gl/3QMX2M

، تهران , (اخبار رسمی): بارش شهابی21 و 22 مردادماه به اوج بارش خود می رسد. در این روزها به دلیل پر نور نبودن ماه، می توانید بدون چشم مصلح این پدیده شگفت انگیز را نظاره گر باشید.

بارش شهابی در قصر بهرام

به گزارش روابط عمومی تریپ با ما، این پدیده نجومی که با چشم غیرمسلح نیز قابل رؤیت است، هرساله زمانی اتفاق می افتد که زمین در مدار خود در حال حرکت است و گاهی یکی از مدارهای دنباله‌ دار یا سیارک‌ها را قطع می‌کند که در این صورت ذرات جدا شده از سیارک‌ها و دنباله‌دارها وارد جو زمین می‌شوند.

این ذرات زمانی که وارد جو زمین می‌شود، به علت سرعت و اصطکاک در جو زمین و وجود اکسیژن، شروع به سوختن می‌کنند و در آسمان شب به صورت شهاب سنگ نورانی دیده می شوند.

برای مشاهده بارش شهابی برساوشی، بهتر است به این مکان ها سفر کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

تریپ با ما

تیم TripBaMa فعالیت خود را با هدف تغییر الگوی سفر از مناطق پربازدید به مقاصد کمتر شناخته شده آغاز کرد؛ که این امر از طریق جمع آوری اطلاعات جامع با ادبیاتی ساده در مورد مکان های دیدنی، رستوران، هتل و مراکز خرید شهرهای ایران میسر شد و تا امروز دستیابی به اطلاعات اغلب شهرهای ایران از طریق وب سایت امکان پذیر می باشد. در ادامه با ایده «برنامه ریزی سفر» زمینه طراحی تور شخصی را فراهم کرد تا مسافرانی که با وسیله شخصی خود یا وسایل حمل و نقل عمومی راهی جاده ها می شوند، سفری دلخواه و بهینه در زمان و هزینه را تجربه کنند. که این امکان بوسیله برنامه های سفر «تریپ با ما» میسر می باشد. کسب رتبه برتر در هفتمین جشنواره وب ایران و موفقیت به دریافت تندیس برترین مطالعه موردی در یازدهمین همایش زنان کارآفرین در حوزه گردشگری با مدیریت خانم آخوندان، انگیزه ای مضاعف برای ما خواهد بود تا همچنان ثابت قدم در مسیر شکوفایی هرچه بیشتر خانواده گردشگری ایرانی گام برداریم.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسابقه و فراخوان