اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950623124265615

نماینده مردم مرند و جلفا در مجلس خبر داد

اختصاص 2500 میلیارد ریال برای دشت هادیشهر

کد: 13950623124265615

http://goo.gl/fd7xmw

، تبریز , (اخبار رسمی): نماینده مردم مرند و جلفا در مجلس در جشنواره انار و انجیر نوردوز از اختصاص دو هزار و 500 میلیارد ریال بودجه از محل رودخانه های مرزی به دشت هادیشهر خبر داد.

اختصاص 2500 میلیارد ریال برای دشت هادیشهر

به گزارش ادره کل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد ارس، محمد حسن نژاد با اعلام این خبر افزود: در حالیکه کل بودجه شهرستان جلفا 60 میلیارد ریال بوده و در 10 سال گذشته 570 میلیارد ریال برای پروژه آب ارس و دشت هادیشهر اختصاص یافته بود، با لطف مقام معظم رهبری، امسال این رقم 40 برابر شده است.

وی همچنین وجود منطقه آزاد ارس را نعمتی بزرگ برای آبادانی مطنقه دانست و گفت: اختصاص دو هزار میلیارد ریال اعتبار از سوی سازمان منطقه آزاد ارس برای پروژه های مختلف عمرانی، زیربنایی، انرژی، حمل و نقل و سایر زمینه ها موجب شده شهرستان جلفا چهره ای بسیار متفاوت نسبت به شهرهای دیگر داشته باشد.

حسن نژاد ضمن ابراز امیدواری برای آغاز عملیات اجرایی فرودگاه ارس، خواستار اختصاص بودجه به پروژه های مناطق جدید الحاق شده به ارس شد و گفت: با وجود مشکل قانونی برای اختصاص بودجه ملی به پروژه های عمرانی و راهسازی بین مناطق منفصل در مناطق آزاد و الحاق هادیشهر، هرزندات، ایری و سیه رود به ارس، تامین بودجه این پروژه ها برعهده سازمان منطقه آزاد ارس خواهد بود.

وی بر همکاری برای راه اندازی معدن مسجد داغی تاکید کرد و گفت: پیمانکار معدن مسجد داغی با 25 هزار میلیارد ریال برنده مناقصه این پروژه شده و باید با همکاری همه دستگاه های اجرایی شاهد رونق بیش از پیش فعالیت های اقتصادی و اشتغالزایی در این منطقه باشیم.

چهارمین جشنواره انار و اولین جشنواره برداشت انجیر در مرکز نوردوز منطقه آزاد ارس با مشارکت سازمان منطقه آزاد ارس و سازمان جهاد کشاورزی برگزار شد. شهرستان جلفا دارای 200 هکتار باغات انار و 37 هکتار باغ های انجیر است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی ارس

منطقه آزاد ارس با توانمند سازی و بهره‌گیری از ظرفیت ها، فرصتها و پتانسیل‌های سرزمین اصلی از نقش آفرینان اصلی در شکوفایی و بالندگی کشور در جهت توسعه صنعتی، معدنی، کشاورزی، خدماتی و دستیابی به تکنولوژی های نوین و احراز جایگاه اول اقتصادی کشور در منطقه، و تعمیق امنیت در مرزها بوده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]