اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950623124275615

کالای همراه مسافر در نوردوز عملیاتی شد

کد: 13950623124275615

http://goo.gl/tn5dyx

، تبریز , (اخبار رسمی): کالای همراه مسافر در محدوده نوردوز منطقه آزاد ارس عملیاتی شد.

کالای همراه مسافر در نوردوز عملیاتی شد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد ارس، با حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس، نماینده مردم مرند و جلفا و ناظر گمرک های آذربایجان شرقی عملیاتی شد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس در مراسم افتتاح مرکز عرضه کالای همراه مسافر در نوردوز، دستور اختصاص چند واحد تجاری برای محصولات تولیدی ایرانی و محصولات خشکبار تولید شده در این منطقه مرزی را صادر کرد و گفت: امیدواریم روز به روز شاهد رونق تجارت و فروش کالاهای ایرانی در واحدهای تجاری باشیم.

نماینده مردم مرند و جلفا در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت با موافقت راه اندازی کالای همراه مسافر در مرز ایران و ارمنستان حسن نیت خود را نشان داد که قابل تقدیر است.

محمد حسن نژاد با بیان اینکه هرجا تجارت باشد رونق اقتصاد و معیشیت مردم مهیا می شود، گفت: باید با نگاه مثبت نسبت به کالای همراه مسافر، بدون پاک کردن صورت مسئله برای برطرف نمودن نقاط ضعف تلاش کنیم.

علی اصغر عباس زاده ناظر گمرک های آذربایجان شرقی نیز در این مراسم گفت: به دلیل حجم قابل توجه تردد اتباع ایرانی و خارجی از مرز نوردوز، با پیگیری های نماینده این منطقه در مجلس مجوز کالای همراه مسافر در مرز ایران و ارمنستان توسط رئیس کل گمرک ایران صادر شد.

منطقه آزاد ارس با 51 هزار هکتار و چهار محدوده منفصل در شمال غرب ایران و در مرز ایران با کشورهای آذربایجان، ارمنستان و جمهوری خودمختار نخجوان هم مرز می باشد. محدوده نوردوز با 410 هکتار تنها مرز بین ایران و ارمنستان است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی ارس

منطقه آزاد ارس با توانمند سازی و بهره‌گیری از ظرفیت ها، فرصتها و پتانسیل‌های سرزمین اصلی از نقش آفرینان اصلی در شکوفایی و بالندگی کشور در جهت توسعه صنعتی، معدنی، کشاورزی، خدماتی و دستیابی به تکنولوژی های نوین و احراز جایگاه اول اقتصادی کشور در منطقه، و تعمیق امنیت در مرزها بوده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]