اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950629131815615

مدیرعامل منطقه:

رویکرد ارس تولید برای صادرات است

کد: 13950629131815615

https://goo.gl/72etFV

، تبریز , (اخبار رسمی): مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس در آئین افتتاح فاز اول و کلنگ زنی فاز دوم پروژه پالایشگاهی شرکت رهام گفت: هدف و رویکرد ارس جلوگیری از واردات بی رویه و رونق تولید برای صادرات است.

رویکرد ارس تولید برای صادرات است

به گزارش اخبار رسمی به نقل از  اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد ارس، محسن خادم عرب باغی افزود: سرمایه گذاری خوبی در صنایع سنگین و نفت و انرژی، صنایع تبدیلی و کشاورزی و صنایع سلولوزی در منطقه آزاد ارس انجام شده و مشارکت های خوبی از سوی سرمایه گذاران خارجی صورت گرفته است.

عرب باغی گفت: با جذب سرمایه گذاران و حمایت از تولیدکنندگان در آینده نزدیک شاهد بهره برداری واحدهای صنعتی و تولیدی بسیاری در منطقه خواهیم بود که ناشی از موقعیت استراتژیک ارس برای توسعه فعالیت های اقتصادی است.

وی وجود پالایشگاه رهام در منطقه آزاد ارس را باعث افتخار منطقه دانست و گفت: هدف اصلی ما حمایت از شرکت های دانش بنیان و صادرات گرا می باشد.

وی با بیان اینکه حمایت از مناطق آزاد، تکلیف دلسوزان انقلاب و کشور است، گفت: اظهار نظرها درباره گسترش واردات در مناطق آزاد غیر کارشناسی است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی ارس

منطقه آزاد ارس با توانمند سازی و بهره‌گیری از ظرفیت ها، فرصتها و پتانسیل‌های سرزمین اصلی از نقش آفرینان اصلی در شکوفایی و بالندگی کشور در جهت توسعه صنعتی، معدنی، کشاورزی، خدماتی و دستیابی به تکنولوژی های نوین و احراز جایگاه اول اقتصادی کشور در منطقه، و تعمیق امنیت در مرزها بوده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تجارت و بازار