اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950710145435615

در ارس برگزار می شود

تجاری سازی خدمات ترانزیت و حمل و نقل بین المللی

کد: 13950710145435615

https://goo.gl/szmyDx

، تبریز , (اخبار رسمی): سازمان منطقه آزاد ارس با هدف معرفی پتانسیل های ترانزیتی منطقه در این همایش حضور یافته است.

تجاری سازی خدمات ترانزیت و حمل و نقل بین المللی

به گزارش اخباررسمی به نقل اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد ارس، این همایش با حضور مناطق آزاد ارس و چابهار و شرکت های بزرگ ترانزیتی کشور از سوی سازمان توسعه تجارت در محل سالن همایش خلیج فارس نمایشگاه های بین المللی تهران به مدت یک روز در حال برگزاری می باشد.

در این همایش برنامه های ارس برای توسعه زیرساخت های ترانزیتی این منطقه در جاده، فرودگاه و راه آهن و ایجاد پایانه صادراتی تشریح شد و تسهیلات مصوب منطقه آزاد ارس و امکانات ایجاد شده در این بخش توسط کارشناسان سازمان منطقه آزاد ارس در حوزه ترانزیت معرفی شد.

این همایش در راستای توجه به اقتصاد مقاومتی و نیز تمرکز دولت در برنامه ششم توسعه به صنعت حمل و نقل و حمایت‌های ویژه در بهبود زیرساخت‌ها از سوی دفتر توسعه صادرات خدمات سازمان توسعه تجارت ایران در حال برگزاری می باشد.

منطقه آزاد ارس با قرارگیری در مرز ایران با کشورهای آذربایجان و ارمنستان و جمهوری خود مختار نخجوان در مسیر ترانزیتی ایران به قفقاز قرار گرفته است و هم اکنون بخشی از صادرات کشور به کشورهای cisاز این منطقه صورت می گیرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی ارس

منطقه آزاد ارس با توانمند سازی و بهره‌گیری از ظرفیت ها، فرصتها و پتانسیل‌های سرزمین اصلی از نقش آفرینان اصلی در شکوفایی و بالندگی کشور در جهت توسعه صنعتی، معدنی، کشاورزی، خدماتی و دستیابی به تکنولوژی های نوین و احراز جایگاه اول اقتصادی کشور در منطقه، و تعمیق امنیت در مرزها بوده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]