اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950724158006387

تجهیز مراکز فرهنگی وتفریحی به سامانه اصفهان کارت

کد: 13950724158006387

https://goo.gl/OQt9cc

، اصفهان , (اخبار رسمی): مدیر دفتر اصفهان کارت و مدیر پروژه سامانه هوشمند تاکسی شهرداری اصفهان گفت: شهروندان می توانند از اصفهان کارت در مکان های دیگری همچون مراکز فرهنگی تفریحی، تله‌کابین صفه، تله‌سیژ ناژوان استفاده کنند.

تجهیز مراکز فرهنگی وتفریحی به سامانه اصفهان کارت

به گزارش اخبار رسمی به نقل از شهرداری اصفهان ، فرهاد گلی اظهارکرد: 50 نقطه موقت در سطح شهر به شبکه توزیع شارژ اصفهان کارت افزوده شد.
وی افزود: این اقدام در راستای تسهیل و دسترسی آسان شهروندان به خدمات حمل و نقل شهری صورت گرفته است بر این اساس شهروندان اصفهانی در نقاطی که باجه شارژ اصفهان کارت وجود ندارد یا فاصله زیادی با باجه‌های فروش و شارژ اصفهان کارت دارند، می‌توانند به راحتی کارت خود را شارژ نمایند.
وی با اشاره به خدمات دیگر اصفهان کارت در حوزه‌های حمل و نقل عمومی تصریح کرد: شهروندان می توانند در مکان های دیگری همچون قطار شهری، اتوبوسرانی اصفهان، خمینی‌شهر، برخوار و بهارستان ، همچنین ایستگاه‌های دوچرخه، 18 پارکینگ طبقاتی و بزرگ شهر و تاکسی‌های شهری که به دستگاه‌های استفاده از سامانه اصفهان کارت تجهیز شده‌اند استفاده نمایند.
مدیر دفتر اصفهان کارت خاطرنشان کرد: همچنین در مراکز فرهنگی تفریحی همچون باغ گل‌ها، باغ پرندگان، نمایشگاه خزندگان، باغ موزه پروانه‌ها، تله‌کابین صفه، تله‌سیژ ناژوان، شهر رویاها، نمایشگاه بین‌المللی شهروندان می توانند از اصفهان کارت استفاده کنند

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری اصفهان

استان اصفهان با مساحت 1070443 کیلومتر مربع، حدود 25/6 درصد از مساحت کل کشور را به خود اختصاص داده است. این استان بین 30 درجه و 42 دقیقه تا 34 درجه و 30 دقیقه عرض شمالی و 49 درجه و 36 دقیقه تا 55 درجه و 32 دقیقه طول شرقی در ایران مرکزی قرار دارد، در حالی که شهر اصفهان با طول جغرافیایی 51 درجه و 39 دقیقه و 40 ثانیه شرقی و عرض جغرافیایی 32 درجه و 38 دقیقه و 30 ثانیه شمالی بعد از تهران و مشهد سومین شهر بزرگ ایران است. استان اصفهان با استانهای دهگانه همسایگی دارد، از شمال به استانهای مرکزی و سمنان، از جنوب به استانهای فارس و کهکیلویه و بویراحمد از مشرق با استانهای یزد و خراسان و از مغرب به استانهای خوزستان و چهارمحال و بختیاری و لرستان محدود می‌شود از نظر وسعت، استان اصفهان بعد از استانهای خراسان، کرمان، سیستان و بلوچستان و فارس حائز مقام پنجم است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه