اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951028221896387

مدیر پرتال الکترونیکی سازمان فاوا شهرداری اصفهان مطرح کرد

درگاه الکترونیکی شهرداری ویترین مجازی شهر اصفهان

کد: 13951028221896387

https://goo.gl/29Deqe

، اصفهان , (اخبار رسمی): مدیر پرتال الکترونیکی سازمان فاوا شهرداری اصفهان از درگاه الکترونیکی شهرداری به عنوان ویترین مجازی شهر یاد کرد و گفت: درگاه الکترونیکی شهرداری از ۸ سال پیش تاکنون خدماتی را به صورت تحت وب به شهروندان ارایه می کند.

درگاه الکترونیکی شهرداری ویترین مجازی شهر اصفهان

به گزارش اخبار رسمی به نقل از شهرداری اصفهان، طاهره کمالی اظهارکرد: در حال حاضر درگاه الکترونیکی شهرداری اصفهان بیش از ۸۵ خدمت الکترونیکی فعال را به شهروندان ارایه می کند و شهروندان با مراجعه به آدرس اینترنتی www.esfahan.ir می توانند از این خدمات بهره مند شوند.
وی با اشاره به اینکه مهمترین این خدمات مربوط به سامانه های شهرسازی است، ادامه داد: شهروندان می توانند اطلاعات مربوط به املاک خود را از طریق این سامانه به دست آورند.
مدیر پرتال الکترونیکی سازمان فاوا شهرداری اصفهان، درآمد و نوسازی، پرداخت الکترونیکی قبوض عوارض خودرو، نوسازی و کسب و پیشه، اطلاعات مربوط به مسیریابی اتوبوس های درون شهری اصفهان، نقشه اصفهان با جانمایی اماکن مهم شهر، سامانه مشورتی ضوابط شهرسازی، کلیه بخشنامه ها و مصوبات شهرداری، سامانه مصوبات شورای شهر، سامانه نوبت دهی مهندسان، ثبت و پیگیری درخواست های ۱۳۷، ثبت و پیگیری شکایات مردمی، نقشه جامع ترافیک، قیمت روزانه کالاهای بازارهای روز، نشانی ایستگاه های ثابت بازیافت، اطلاعات مربوط به مناقصه ها و مزایده های شهرداری، اطلاعات کلی درباره آمارهای شهر اصفهان را از دیگر خدمات این پرتال خواند.
وی تصریح کرد: پس از تهران، اصفهان اولین کلانشهری است که این پرتال را راه اندازی کرده و از ابتدای راه اندازی آن تاکنون ۸۵ خدمت الکترونیکی به شهروندان ارایه شده است.
کمالی گفت: سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری اصفهان با نیل به مدیریت شهری پویا و توانمند و حرکت بر اساس استانداردهای بین المللی در تلاش است شهر اصفهان را به جایگاه ویژه ای در میان کلانشهرهای کشور و در میان بالاترین رتبه شهرهای با کیفیت زندگی جهان سوق دهد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری اصفهان

استان اصفهان با مساحت 1070443 کیلومتر مربع، حدود 25/6 درصد از مساحت کل کشور را به خود اختصاص داده است. این استان بین 30 درجه و 42 دقیقه تا 34 درجه و 30 دقیقه عرض شمالی و 49 درجه و 36 دقیقه تا 55 درجه و 32 دقیقه طول شرقی در ایران مرکزی قرار دارد، در حالی که شهر اصفهان با طول جغرافیایی 51 درجه و 39 دقیقه و 40 ثانیه شرقی و عرض جغرافیایی 32 درجه و 38 دقیقه و 30 ثانیه شمالی بعد از تهران و مشهد سومین شهر بزرگ ایران است. استان اصفهان با استانهای دهگانه همسایگی دارد، از شمال به استانهای مرکزی و سمنان، از جنوب به استانهای فارس و کهکیلویه و بویراحمد از مشرق با استانهای یزد و خراسان و از مغرب به استانهای خوزستان و چهارمحال و بختیاری و لرستان محدود می‌شود از نظر وسعت، استان اصفهان بعد از استانهای خراسان، کرمان، سیستان و بلوچستان و فارس حائز مقام پنجم است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه