اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951026220576387

اصفهانی ها ایستگاه شارژ موتورسیکلت برقی طراحی کنند

کد: 13951026220576387

https://goo.gl/wJ0Chn

، اصفهان , (اخبار رسمی): مسابقه طراحی ایستگاه های شارژ موتور سیکلت های برقی " از سوی مرکز فناوری های نوین شهرداری اصفهان با همکاری انجمن علمی معماری دانشگاه هنر اصفهان و انجمن هنر و طراحی محیطی ایران، دانشگاه علم و صنعت و شرکت دانش بنیان بناء شریف برگزار شده است.

اصفهانی ها ایستگاه شارژ موتورسیکلت برقی طراحی کنند

به گزارش اخبار رسمی به نقل از شهرداری اصفهان، اواخر آذرماه سال جاری در اولین نمایشگاه از سلسله نمایشگاه های باور شهرداری اصفهان از موتورسیکلت های برقی ایرانی رونمایی شد و مسئولان و مدیران شهری در همان نمایشگاه خبر از ارائه تسهیلات ویژه به شهروندان برای خرید ۵ هزار دستگاه از این موتورسیکلت ها را دادند.
 فعالان صنعت موتورسیکلت‌سازی ادعا کرده‌اند تا سال ۲۰۳۵ میلادی و یا ۲۰۵۰ میلادی، وسایل نقلیه الکتریکی از بنزینی سبقت خواهند گرفت بنابراین ناچار به استفاده از این وسایل در سال های نه چندان دور خواهند بود.  
به گفته رئیس مرکز فناوریهای نوین شهرداری اصفهان نیز به منظور گسترش فرهنگ استفاده از موتور سیکلت های برقی، رفاه حال شهروندان، ارتقاء و پویایی ظرفیت های علمی این شهر، همچنین کشف استعداد های خلاق دانشجویان و به دنبال برگزاری اولین نمایشگاه باور با موضوع موتور سیکلت های برقی تولید داخل، اقدام به برگزاری "مسابقه طراحی ایستگاههای شارژ موتورسیکلت های برقی "با همکاری انجمن علمی معماری دانشگاه هنر اصفهان و انجمن هنر و طراحی محیطی، دانشگاه علم و صنعت ایران و شرکت دانش بنیان بناء شریف کرده است.
محمدرضا نیلفروشان افزود: از آنجایی که کارایی وسایل الکترونیکی برای عامه مردم ناشناخته است لزوم تبلیغات، فرهنگ سازی و اطلاع رسانی دقیق و به موقع به آنها برای استفاده بهینه از این وسایل احساس می شود.
وی در ادامه با اشاره به ورود ۵ هزار موتورسیلکت برقی در سطح شهر، طراحی ایستگاه های شارژ برقی برای آنها را اجتناب ناپذیر دانست و عنوان کرد:‌ با توجه به اینکه هر کدام از موتورهای برقی بطور متوسط با یک بار شارژ کردن، می توانند راکبان را تا ۱۰۰ کیلومتر جابجا کنند پس از جلسات کارشناسی تعداد ۵۰ ایستگاه شارژ برقی در سطح شهر پیش بینی شد که به عقیده متخصصان، طراحی آنها می تواند تاثیر بسزایی درسهولت استفاده از موتورسیکلت های برقی و فرهنگ سازی آن داشته باشد.
 وی با اشاره به اینکه یکی از ماموریت های این مرکز انجام فعالیت های ترویجی با هدف اعتلاء نهضت نرم افزاری٬ کشف استعدادهای برتر و بهره گیری از ظرفیت های دانشگاهی در انجام پروژه های شهری است، گفت: به همین منظور برگزاری مسابقه طراحی ایستگاه های شارژ موتور های برقی در دستور کار قرار گرفته است.
به گفته رئیس مرکز فناوریهای نوین شهرداری اصفهان طراحی این ایستگاه ها باید بر اساس اقلیم و فرهنگ شهر اصفهان و شاخص های طراحی از قبیل ارگونومی و سازگاری با محیط اطراف انجام شوند.
نیلفروشان جوایز این مسابقه را اهدا ۳ عدد موتور سیکلت برقی به طرح های برتر اعلام و خاطر نشان کرد: با افزایش و بهبود تعاملات و همکاری های بین بخشی و ارائه خدمات آموزشی، اطلاعاتی و مشاوره های مناسب در زمینه فناوری های نوین مطابق با نیازهای مدیریت شهری می توانیم شاهد به نتیجه رسیدن تلاش ها و رونق گرفتن اقتصاد دانش بنیان در همه عرصه ها باشیم.
علاقه مندان برای شرکت در این مسابقه می توانند با مراجعه به سایت مرکز فناوری های نوین شهرداری اصفهان ضمن اطلاع از شرایط در آن شرکت کنند.
شایان ذکر است مسابقه طراحی ایستگاه شارژ موتورسیکلت های برقی از ۱۹ دی ماه سال جاری آغاز شده و ۱۷ بهمن ماه به پایان می رسد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری اصفهان

استان اصفهان با مساحت 1070443 کیلومتر مربع، حدود 25/6 درصد از مساحت کل کشور را به خود اختصاص داده است. این استان بین 30 درجه و 42 دقیقه تا 34 درجه و 30 دقیقه عرض شمالی و 49 درجه و 36 دقیقه تا 55 درجه و 32 دقیقه طول شرقی در ایران مرکزی قرار دارد، در حالی که شهر اصفهان با طول جغرافیایی 51 درجه و 39 دقیقه و 40 ثانیه شرقی و عرض جغرافیایی 32 درجه و 38 دقیقه و 30 ثانیه شمالی بعد از تهران و مشهد سومین شهر بزرگ ایران است. استان اصفهان با استانهای دهگانه همسایگی دارد، از شمال به استانهای مرکزی و سمنان، از جنوب به استانهای فارس و کهکیلویه و بویراحمد از مشرق با استانهای یزد و خراسان و از مغرب به استانهای خوزستان و چهارمحال و بختیاری و لرستان محدود می‌شود از نظر وسعت، استان اصفهان بعد از استانهای خراسان، کرمان، سیستان و بلوچستان و فارس حائز مقام پنجم است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

شهر و جامعه | مسابقه و فراخوان