اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951018215886387

مدیر عامل سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان خبرداد

کمدین های مطرح کشور در راه اصفهان

کد: 13951018215886387

https://goo.gl/vd3wHM

، اصفهان , (اخبار رسمی): مدیر عامل سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان گفت: کمدین های مطرح کشور در یک دوره برنامه استندآپ کمدی در طول زمستان برنامه های شاد و مفرحی را برای شهروندان اصفهانی اجرا می کنند.

کمدین های مطرح کشور در راه اصفهان

به گزارش اخبار رسمی به نقل از شهرداری اصفهان، علی اکبر بقایی اظهارکرد: سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان از سال ۱۳۷۶ با هدف ارتقاء فرهنگ شهروندی و افزایش دانش و مهارت های شهروندی با تأکید بر انضباط و اخلاق اجتماعی بسترسازی برای تقویت هویت دینی، ملی و انقلابی شهروندان، فرهنگسازی برای بهبود سلامت فردی و اجتماعی و بسیاری از مسایل دیگر آغاز به کار کرده است.
وی افزود: این سازمان به عنوان متولی امور فرهنگی و تفریحی گام های مؤثری را از بدو تأسیس تاکنون برداشته است که وجود مراکز فرهنگی، تفریحی، ورزشی و کتابخانه ویژه بانوان، کودکان، جوانان و نوجوانان و ارائه خدمات متنوع تخصصی، جشنواره ها و مسابقات متعدد حکایت از توسعه کمی و کیفی خدمات سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان دارد.
مدیر عامل سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه در کمیته های موضوعی سازمان برنامه های مختلفی در حال اجراست، ادامه داد: کمیته فرهنگ شهروندی در زمستان امسال کمدین های مطرح کشور را به یک دوره برنامه استندآپ کمدی که چهار نوبت پنجشنبه و جمعه ها برگزار می شود، دعوت کرده تا برنامه های شاد و مفرحی را برای شهروندان اصفهانی اجرا کنند.
وی خاطرنشان کرد: به دلیل اینکه کمیته شهروندی این ویژه برنامه را اجرا می کند، موضوعات آن هم پیرامون فرهنگ شهروندی خواهد بود و تبلیغات این برنامه در سطح شهر از هفته آینده انجام می شود.
بقایی گفت: شهروندان می توانند با تهیه یلیط در این برنامه مفرح و جذاب شرکت کنند.
وی از دیگر برنامه های زمستانی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان را آموزش مفاهیم شهروندی به دانش آموزان مقطع متوسطه خواند و تاکید کرد: این برنامه در ۳۰۰ مدرسه شهر اصفهان با عنوان "زنگ عروسک" برگزار می شود.
مدیر عامل سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان  خبر از رونمایی و پخش ۵ مستند فاخر در ایام دهه فجرخبر داد و افزود: تولیدات رسانه ای هم در کانال رسانه در حال انعکاس است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری اصفهان

استان اصفهان با مساحت 1070443 کیلومتر مربع، حدود 25/6 درصد از مساحت کل کشور را به خود اختصاص داده است. این استان بین 30 درجه و 42 دقیقه تا 34 درجه و 30 دقیقه عرض شمالی و 49 درجه و 36 دقیقه تا 55 درجه و 32 دقیقه طول شرقی در ایران مرکزی قرار دارد، در حالی که شهر اصفهان با طول جغرافیایی 51 درجه و 39 دقیقه و 40 ثانیه شرقی و عرض جغرافیایی 32 درجه و 38 دقیقه و 30 ثانیه شمالی بعد از تهران و مشهد سومین شهر بزرگ ایران است. استان اصفهان با استانهای دهگانه همسایگی دارد، از شمال به استانهای مرکزی و سمنان، از جنوب به استانهای فارس و کهکیلویه و بویراحمد از مشرق با استانهای یزد و خراسان و از مغرب به استانهای خوزستان و چهارمحال و بختیاری و لرستان محدود می‌شود از نظر وسعت، استان اصفهان بعد از استانهای خراسان، کرمان، سیستان و بلوچستان و فارس حائز مقام پنجم است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

شهر و جامعه | سینما و تئاتر