اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951011211116387

دبیرکمیته فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان:

آموزش پیشگیری از گازگرفتگی در اتوبوس های اصفهان

کد: 13951011211116387

https://goo.gl/pDkcvF

، اصفهان , (اخبار رسمی): دبیر کمیته فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان گفت: پیشگیری از گاز گرفتگی (مسمومیت با گاز مونواکسید کربن) در اتوبوس های شهری مناطق ۱۵ گانه آموزش داده می شود.

آموزش پیشگیری از گازگرفتگی در اتوبوس های اصفهان

به گزارش اخبار رسمی به نقل از شهرداری اصفهان ،سعید امامی با بیان اینکه این آموزش ها در قالب کارت های سفر مطالعه در بیش از ۶۰۰ دستگاه اتوبوس شهری انجام می شود، اظهارکرد: در این کارت ها با بهره گیری از داستان های جذاب سعی شده بی احتیاطی هایی که منجر به گاز گرفتگی می شود را به شهروندان آموزش دهیم.
وی ادامه داد: در ایستگاه های اتوبوس شهر اصفهان نیز پوسترهایی با موضوع مسمومیت با گاز مونواکسید کربن از سوی کمیته شهروندی نصب شده تا شهروندان را از خطرات بی احتیاطی در استفاده از وسایل گاز سوز آگاه سازیم.
دبیر کمیته فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان با اشاره به شروع فصل سرما و استفاده شهروندان از وسایل گاز سوز اظهار کرد: برخی از شهروندان در اثر بی احتیاطی در استفاده از وسایل گاز سوز همچون استفاده نکردن از هوا کش، لوله هواکش استاندارد و... دچار گاز گرفتگی شده اند که امید است با فرهنگ سازی های انجام شده روز به روز آمار مسمومیت با گاز مونواکسید کربن کاهش یابد.
امامی همچنین یاد آور شد: با توجه به وجود آلودگی هوا، فرهنگ سازی توسعه فضای سبز را نیز در این دوره از کارت های سفر مطالعه مد نظر قرار دادیم.
۱۲ هزار کارت های سفر مطالعه هر ماه به موضوعی اختصاص می یابد که در فصل زمستان با توجه به افزایش مسمومیت با گاز مونواکسید کربن این کارت ها به موضوع گاز گرفتگی اختصاص یافت.
علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر از تولیدات فرهنگی و برنامه های کمیته فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان با شماره ۶۱-۳۴۴۶۷۳۶۰ تماس بگیرند .

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری اصفهان

استان اصفهان با مساحت 1070443 کیلومتر مربع، حدود 25/6 درصد از مساحت کل کشور را به خود اختصاص داده است. این استان بین 30 درجه و 42 دقیقه تا 34 درجه و 30 دقیقه عرض شمالی و 49 درجه و 36 دقیقه تا 55 درجه و 32 دقیقه طول شرقی در ایران مرکزی قرار دارد، در حالی که شهر اصفهان با طول جغرافیایی 51 درجه و 39 دقیقه و 40 ثانیه شرقی و عرض جغرافیایی 32 درجه و 38 دقیقه و 30 ثانیه شمالی بعد از تهران و مشهد سومین شهر بزرگ ایران است. استان اصفهان با استانهای دهگانه همسایگی دارد، از شمال به استانهای مرکزی و سمنان، از جنوب به استانهای فارس و کهکیلویه و بویراحمد از مشرق با استانهای یزد و خراسان و از مغرب به استانهای خوزستان و چهارمحال و بختیاری و لرستان محدود می‌شود از نظر وسعت، استان اصفهان بعد از استانهای خراسان، کرمان، سیستان و بلوچستان و فارس حائز مقام پنجم است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه