اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950725159046387

تا پایان مهرماه در اصفهان تکمیل می شود

احداث ورودی میدان جلوخان مسجد جامع

کد: 13950725159046387

https://goo.gl/KJErq7

، اصفهان , (اخبار رسمی): مدیر پروژه احیای میدان امام علی(ع)گفت: ساخت ورودی میدان جلوخان مسجدجامع در ورودی هاتف و ولیعصر با هزینه 1.5 میلیارد تومان در دست اجراست و تا پایان مهرماه تکمیل می شود.

احداث ورودی میدان جلوخان مسجد جامع

به گزار ش اخباررسمی به نقل از روابط عمومی شهرداری اصفهان بابک کاویان اظهارکرد: عملیات اجرایی فاز سوم میدان امام علی(ع) شامل پروژه میدان جلوخان مسجد جامع و طرح های پیرامونی میدان در دستور کار است.
وی افزود: میدان جلوخان مسجد جامع به وسعت 20 هزار مترمربع در 6 قطعه در حال احداث است.
تکمیل بدنه سازی شرقی میدان جلوخان مسجدجامع
مدیر پروژه احیای میدان امام علی(ع) تصریح کرد: در ضلع شرقی میدان جلوخان پروژه های A9 و A10 و در ضلع شمالی پروژه های A11، A12 و A13  در دست اجراست.
کاویان خاطرنشان کرد: پروژه A9  و A10 شامل بدنه سازی شرقی میدان جلوخان تکمیل شده است.
وی اظهارکرد: پروژه A11 در ضلع شمالی میدان به وسعت 2 هزار و 100 متر در دست انجام است که 1500 متر آن به صورت یک طبقه و 600 متر آن به صورت 2 طبقه اجرا می شود.
مدیر پروژه احیای میدان امام علی(ع) ادامه داد: پروژه A11 که شامل بدنه سازی میدان و احداث مغازه های تجاری است تاکنون 37 درصد پیشرفت داشته و ظرف 3 ماه اول سال آینده به بهره برداری می رسد.
کاویان با بیان اینکه هنوز اجرای پروژه A12  آغاز نشده است، اضافه کرد: پروژه A13 نیز شامل ساخت رواق و بدنه سازی میدان در ورودی خیابان مجلسی است که در 3 ماهه اول سال جاری تکمیل شد.
احداث و مرمت موزه میدان امام علی(ع) در سرای خیار سابق
وی به احداث موزه میدان امام علی(ع) اشاره و بیان کرد: احداث و مرمت موزه میدان امام علی(ع) در سرای خیار سابق از جمله پروژه های داخل میدان جلوخان است که در 2 قسمت مرمت و نوسازی در حال اجراست.
مدیر پروژه میدان امام علی(ع) گفت: قسمت نوساز موزه میدان امام علی(ع) به مساحت 2 هزار و 150 متر در 3 طبقه در حال احداث است و تاکنون مراحل سفتکاری پروژه 80 درصد پیشرفت داشته است.
کاویان با اشاره به اینکه قسمت مرمت موزه میدان امام علی(ع) به مساحت 1600 متر مربوط به دوره صفویه است، تصریح کرد: به موازات آزادسازی و رفع معارضات، مرمت موزه نیز انجام می شود.
وی با بیان اینکه فضای زیرین میدان جلوخان به مساحت 5 هزار مترمربع با کاربری تجاری در ضلع شمال شرقی میدان ساخته می شود، خاطرنشان کرد: با توجه به رفع معارضات ملکی فاز اول پروژه فضای زیرین میدان به مساحت 1600 مترمربع از شهریورماه آغاز شده است و ظرف 9 ماه آینده تکمیل می شود.
مدیر پروژه میدان امام علی(ع) به پروژه های پیرامونی میدان جلوخان مسجد جامع اشاره کرد و گفت: ساخت ورودی میدان جلوخان مسجدجامع در ورودی هاتف و ولیعصر با هزینه 1.5 میلیارد تومان در دست اجراست و تا پایان مهرماه تکمیل می شود./

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری اصفهان

استان اصفهان با مساحت 1070443 کیلومتر مربع، حدود 25/6 درصد از مساحت کل کشور را به خود اختصاص داده است. این استان بین 30 درجه و 42 دقیقه تا 34 درجه و 30 دقیقه عرض شمالی و 49 درجه و 36 دقیقه تا 55 درجه و 32 دقیقه طول شرقی در ایران مرکزی قرار دارد، در حالی که شهر اصفهان با طول جغرافیایی 51 درجه و 39 دقیقه و 40 ثانیه شرقی و عرض جغرافیایی 32 درجه و 38 دقیقه و 30 ثانیه شمالی بعد از تهران و مشهد سومین شهر بزرگ ایران است. استان اصفهان با استانهای دهگانه همسایگی دارد، از شمال به استانهای مرکزی و سمنان، از جنوب به استانهای فارس و کهکیلویه و بویراحمد از مشرق با استانهای یزد و خراسان و از مغرب به استانهای خوزستان و چهارمحال و بختیاری و لرستان محدود می‌شود از نظر وسعت، استان اصفهان بعد از استانهای خراسان، کرمان، سیستان و بلوچستان و فارس حائز مقام پنجم است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه