اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950728162776387

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان خبرداد

راه اندازی خط 2 و 3 بی.آر.تی تا پایان فصل پاییز

کد: 13950728162776387

https://goo.gl/aZFbgv

، اصفهان , (اخبار رسمی): معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان گفت: خط 2 و 3 بی.آر.تی تا پایان فصل پاییز سالجاری راه اندازی می شود.

خط 2 و 3 بی.آر.تی تا پایان فصل پاییز راه اندازی می شود

به گزارش اخبار رسمی به نقل از شهرداری اصفهان علیرضا صلواتی اظهار کرد: فاز اول خط دوم بی.آر.تی از خیابان ارغوانیه تا میدان امام علی (ع) با اعتبار 25 میلیارد تومان در حال اجراست.
وی با اشاره به اینکه خط سوم بی.آر.تی از خیابان قدس تا میدان جمهوری نیز به طول 4 کیلومتر با مبلغ 17 میلیارد تومان در دست انجام است، افزود: خط اتوبوس تندرو خیابان اراغوانیه تا میدان امام علی (ع) و خیابان قدس تا میدان جمهوری تا پایان پاییز سال جاری تکمیل می شود.
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان با بیان اینکه تاکنون ایستگاه های خطوط دوم و سوم اتوبوس های تندرو 60 درصد پیشرفت داشته است، عنوان کرد: عملیات زیرسازی مسیرهای خیابان قدس تا میدان جمهوری و خیابان اراغوانیه تا میدان امام علی (ع) تاکنون 90 درصد پیشرفت داشته است.
صلواتی در ادامه با اشاره به اینکه خطوط اتوبوس های تندور میدان جمهوری تا میدان استقلال، خیابان چهارباغ تا تقاطع جهاد و میدان جمهوری تا میدان آزادی در دست طراحی است، ادامه داد: تا یک ماه آینده عملیات اجرایی این 3 خط آغاز می شود.
وی خاطرنشان کرد: امیدواریم عملیات اجرایی اتوبوس های تندور میدان جمهوری تا میدان استقلال، خیابان چهارباغ تا تقاطع جهاد و میدان جمهوری تا میدان آزادی تا پایان سال جاری به بهره برداری برسد

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری اصفهان

استان اصفهان با مساحت 1070443 کیلومتر مربع، حدود 25/6 درصد از مساحت کل کشور را به خود اختصاص داده است. این استان بین 30 درجه و 42 دقیقه تا 34 درجه و 30 دقیقه عرض شمالی و 49 درجه و 36 دقیقه تا 55 درجه و 32 دقیقه طول شرقی در ایران مرکزی قرار دارد، در حالی که شهر اصفهان با طول جغرافیایی 51 درجه و 39 دقیقه و 40 ثانیه شرقی و عرض جغرافیایی 32 درجه و 38 دقیقه و 30 ثانیه شمالی بعد از تهران و مشهد سومین شهر بزرگ ایران است. استان اصفهان با استانهای دهگانه همسایگی دارد، از شمال به استانهای مرکزی و سمنان، از جنوب به استانهای فارس و کهکیلویه و بویراحمد از مشرق با استانهای یزد و خراسان و از مغرب به استانهای خوزستان و چهارمحال و بختیاری و لرستان محدود می‌شود از نظر وسعت، استان اصفهان بعد از استانهای خراسان، کرمان، سیستان و بلوچستان و فارس حائز مقام پنجم است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه