اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950802166256387

مدیر امور اجتماعی و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان اعلام کرد

عرضه 8 هزار عنوان کتاب در نمایشگاه یار مهربان

کد: 13950802166256387

https://goo.gl/mTZDG3

، اصفهان , (اخبار رسمی): مدیر امور اجتماعی و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان گفت: 8 هزار عنوان کتاب در نمایشگاه یارمهربان در اختیار بازدیدکنندگان قرار می‌گیرد.

عرضه 8 هزار عنوان کتاب در نمایشگاه یار مهربان

به گزارش اخبار رسمی به نقل از شهرداری اصفهان ،مدیر امور اجتماعی و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان گفت: 8 هزار عنوان کتاب در نمایشگاه یارمهربان در اختیار بازدیدکنندگان قرار می‌گیرد.
مسعود مهدویان فرافزود: هشتمین نمایشگاه یارمهربان تا ششم آبانماه جاری در 2 حوزه کتاب و لوازم ورزشی، در طبقه اول ارگ جهان نما با حضور اتحادیه ناشران اصفهان به عنوان متولی برگزار می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: 8 هزار عنوان کتاب در این نمایشگاه در اختیار بازدیدکنندگان قرار گرفته است.
مدیر امور اجتماعی و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان از 3 برابر شدن میزان مساعدت‌ها در این نمایشگاه به مدارس نسبت به سال گذشته خبرداد و گفت: برای هر مدرسه ابتدایی 700 هزار تومان و برای هر مدرسه متوسطه 900 هزار تومان در نظر گرفته شده است.
وی افزود:‌ با هماهنگی‌های صورت گرفته هر یک از مراکز فرهنگی دارای مجوز در سطح شهر نیز 100 هزار تومان مساعدت برای استفاده از محصولات این نمایشگاه دریافت می‌کنند.
مهدویان فر با بیان اینکه بسته‌های هدیه‌ای به ارزش 50 هزار تومان برای کتابخانه‌های مدارس تعیین شده است، یادآور شد: امسال برای اولین بار از سوی اداره فرهنگ و ارشاد نیز یک میلیارد و 400 میلیون ریال برای مساعدت به اتحادیه ناشران تعلق گرفته است.  

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری اصفهان

استان اصفهان با مساحت 1070443 کیلومتر مربع، حدود 25/6 درصد از مساحت کل کشور را به خود اختصاص داده است. این استان بین 30 درجه و 42 دقیقه تا 34 درجه و 30 دقیقه عرض شمالی و 49 درجه و 36 دقیقه تا 55 درجه و 32 دقیقه طول شرقی در ایران مرکزی قرار دارد، در حالی که شهر اصفهان با طول جغرافیایی 51 درجه و 39 دقیقه و 40 ثانیه شرقی و عرض جغرافیایی 32 درجه و 38 دقیقه و 30 ثانیه شمالی بعد از تهران و مشهد سومین شهر بزرگ ایران است. استان اصفهان با استانهای دهگانه همسایگی دارد، از شمال به استانهای مرکزی و سمنان، از جنوب به استانهای فارس و کهکیلویه و بویراحمد از مشرق با استانهای یزد و خراسان و از مغرب به استانهای خوزستان و چهارمحال و بختیاری و لرستان محدود می‌شود از نظر وسعت، استان اصفهان بعد از استانهای خراسان، کرمان، سیستان و بلوچستان و فارس حائز مقام پنجم است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

جشنواره، نمایشگاه و همایش