اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950809172745615

تسهیلات بانکی جوابگوی مشکلات بنگاههای اقتصادی نیست

کد: 13950809172745615

https://goo.gl/zxYpYB

، تبریز , (اخبار رسمی): تسهیلات بانکی 18 درصدی مشکلات تولیدی بنگاه های اقتصادی را مرتفع نمیکند. معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری آذربایجان شرقی گفت: تسهیلاتی که در راستای حمایت از واحدهای تولیدی در نظر گرفته شده بالای 18 درصد است و مشکلات تولیدی بنگاه های اقتصادی را مرتفع نمیکند.

تسهیلات بانکی جوابگوی مشکلات بنگاههای اقتصادی نیست

به گزارش اخبار رسمی به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد ارس ؛ علی نواداد معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری آذربایجان شرقیدر جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی و کارگروه رفع موانع تولید شهرستان جلفا با بیان اینکه این موضوع به وزارت کشور نیز گزارش شده است گفت : باید نظام بانکی همگام با دیگر ارگانهای کشور هزینه های تأمین مالی را کاهش دهند تا بتوانند گره گشای تولید و تولیدکننده باشند.
وی با تاکید بر اینکه ایجاد اشتغال پایدار و افزایش نقدینگی واحدهای تولیدی از رویکرد های سیاست های اقتصاد مقاومتی است افزود :صاحبان صنایع و سرمایه گذاران بخش های مختلف اقتصادی برای تصمیم سازی کلان ملی ، باید آمار و اطلاعات دقیق از ظرفیت و نیاز های بنگاه های اقتصادی در اختیار مسئولان اجرایی قرار دهند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری آذربایجان شرقی با تشریح بسته های حمایتی دولت از واحد های تولیدی گفت با تدابیر اتخاذ شده در دولت برای حمایت از صنایع کوچک و متوسط تسهیلاتی در نظر گرفته بود که 12.5 درصد آن جذب صنایع منطقه آزاد جذب شده است.
نواداد افزود: در این راستا ششصد و بیست میلیارد ریال به صنایع ، سی و پنج میلیار ریال برای حوزه کشاورزی تخصیص یافته است.
وی همچنین از متقاضیان تسهیلات حمایتی خواست برای بهرمندی از این تسهیلات مشکلات مربوط به چک های برگشتی ، بدهی مالیاتی و اقساط معوق را با مراجعه به بانک های عامل تبدیل به حال کنند.
نواداد با اشاره به تشکیل جلسات متعدد توسط معاونان استاندار و رییس سازمان برنامه و بودجه گفت : بازدید از واحدهای تولیدی مشکل‌دار در شهرستان‌های مختلف به منظور بررسی مشکلات اقتصادی و رفع موانع و نیز پیگیری مصوبات قبلی و بازدید از کلیه واحد‌های تولیدی متقاضی تسهیلات و سنجش وضعیت تولید، اشتغال، بدهی‌ها، ماشین‌آلات و مشکلات آن با هدف هدایت تسهیلات به دست تولیدکننده واقعی انجام میگیرد .

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی ارس

منطقه آزاد ارس با توانمند سازی و بهره‌گیری از ظرفیت ها، فرصتها و پتانسیل‌های سرزمین اصلی از نقش آفرینان اصلی در شکوفایی و بالندگی کشور در جهت توسعه صنعتی، معدنی، کشاورزی، خدماتی و دستیابی به تکنولوژی های نوین و احراز جایگاه اول اقتصادی کشور در منطقه، و تعمیق امنیت در مرزها بوده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]