اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950829185926387

​مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان خبر داد

آماده باش آتش نشانان در روز اربعین حسینی

کد: 13950829185926387

https://goo.gl/iSCYzh

، اصفهان , (اخبار رسمی): مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از آماده باش نیروهای این سازمان در روز اربعین حسینی خبرداد.

آماده باش آتش نشانان در روز اربعین حسینی

به گزارش اخبار رسمی به نقل از شهرداری اصفهان ، بهزاد بزرگزاد اظهارکرد: با توجه به برگزاری مراسم عزاداری اباعبدالله الحسین(ع) در میدان امام علی(ع) سازمان آتش نشانی تمهیدات ویژه ای را برای تامین ایمنی عزاداران اندیشیده است.
وی افزود: بر این اساس در 2 رینگ حفاظتی در اطراف میدان امام علی(ع) تجهیزات و خودروهای آتش نشانی مستقر می شوند.
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان ادامه داد: 5 دستگاه خودرو آتش نشانی و 2 دستگاه موتورسیکلت به همراه تجهیزات خاص در اطراف میدان چیدمان می شود تا در صورت بروز حادثه سریع به محل اعزام شوند.
 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری اصفهان

استان اصفهان با مساحت 1070443 کیلومتر مربع، حدود 25/6 درصد از مساحت کل کشور را به خود اختصاص داده است. این استان بین 30 درجه و 42 دقیقه تا 34 درجه و 30 دقیقه عرض شمالی و 49 درجه و 36 دقیقه تا 55 درجه و 32 دقیقه طول شرقی در ایران مرکزی قرار دارد، در حالی که شهر اصفهان با طول جغرافیایی 51 درجه و 39 دقیقه و 40 ثانیه شرقی و عرض جغرافیایی 32 درجه و 38 دقیقه و 30 ثانیه شمالی بعد از تهران و مشهد سومین شهر بزرگ ایران است. استان اصفهان با استانهای دهگانه همسایگی دارد، از شمال به استانهای مرکزی و سمنان، از جنوب به استانهای فارس و کهکیلویه و بویراحمد از مشرق با استانهای یزد و خراسان و از مغرب به استانهای خوزستان و چهارمحال و بختیاری و لرستان محدود می‌شود از نظر وسعت، استان اصفهان بعد از استانهای خراسان، کرمان، سیستان و بلوچستان و فارس حائز مقام پنجم است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه