اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950901187016387

سامانه محلات شهر اصفهان به زودی رونمایی می شود

کد: 13950901187016387

https://goo.gl/H5ewm1

، اصفهان , (اخبار رسمی): مدیر طرح و برنامه معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه از سامانه محلات شهر به زودی رونمایی می شود، گفت: اطلاعات، اخبار و رویدادهای فرهنگی، اجتماعی کلیه محلات و مناطق در سامانه محلات شهر، گردآوری و بروز رسانی می شود.

سامانه محلات شهر اصفهان به زودی رونمایی می شود

به گزارش اخبار رسمی به نقل از شهرداری اصفهان مصطفی نباتی نژاد اظهار کرد: سامانه محلات شهر اصفهان با همکاری حوزه برنامه ریزی و فناوری اطلاعات شهرداری طراحی شده و در آینده نزدیک رونمایی می شود.
وی ادامه داد: این سامانه به عنوان یکی از زیرساخت های اساسی در گردآوری و به روز رسانی اطلاعات فرهنگی، اجتماعی شهر در مقیاس محلی و منطقه ای تهیه شده است.
مدیر طرح و برنامه معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری اصفهان اضافه کرد: در همین راستا بهره برداری منطقه ای سامانه بر عهده معاونت های فرهنگی اجتماعی مناطق است.                                                                      
وی خاطرنشان کرد: اطلاعات کالبدی، جمعیت شناختی و تاریخی مربوط به هر یک از محلات شهر به عنوان اولین داده های پیش فرض در سامانه قرار می گیرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری اصفهان

استان اصفهان با مساحت 1070443 کیلومتر مربع، حدود 25/6 درصد از مساحت کل کشور را به خود اختصاص داده است. این استان بین 30 درجه و 42 دقیقه تا 34 درجه و 30 دقیقه عرض شمالی و 49 درجه و 36 دقیقه تا 55 درجه و 32 دقیقه طول شرقی در ایران مرکزی قرار دارد، در حالی که شهر اصفهان با طول جغرافیایی 51 درجه و 39 دقیقه و 40 ثانیه شرقی و عرض جغرافیایی 32 درجه و 38 دقیقه و 30 ثانیه شمالی بعد از تهران و مشهد سومین شهر بزرگ ایران است. استان اصفهان با استانهای دهگانه همسایگی دارد، از شمال به استانهای مرکزی و سمنان، از جنوب به استانهای فارس و کهکیلویه و بویراحمد از مشرق با استانهای یزد و خراسان و از مغرب به استانهای خوزستان و چهارمحال و بختیاری و لرستان محدود می‌شود از نظر وسعت، استان اصفهان بعد از استانهای خراسان، کرمان، سیستان و بلوچستان و فارس حائز مقام پنجم است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه