اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950906190006387

​مدیر امور سرمایه گذاری و مشارکت های شهرداری اصفهان خبر داد

احداث 4 هتل در اصفهان با مشارکت بخش خصوصی

کد: 13950906190006387

https://goo.gl/Ewmvn5

، اصفهان , (اخبار رسمی): مدیر سرمایه گذاری و مشارکت های شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه اولویت اول مدیریت شهری برای جذب سرمایه گذار در حوزه گردشگری است، گفت: احداث 4 هتل در شهر اصفهان با مشارکت مدیریت شهری و سرمایه گذار بخش خصوصی در مرحله اجرا و طراحی است.

احداث 4 هتل در اصفهان با مشارکت بخش خصوصی

به گزارش اخبار رسمی به نقل از شهرداری اصفهان, مرتضی حسام نژاد اظهارکرد: یکی از مهمترین رویکردهای شهرداری جذب سرمایه گذار بخش خصوصی برای اجرای پروژه های شهری در حداقل زمان ممکن است.
وی با اشاره به اینکه از نظر تنوع موضوعات نیز سرمایه گذاری ها در حوزه گردشگری در اولویت قرار دارد، افزود: برای توسعه گردشگری در شهر اصفهان باید زیرساخت های مورد نیاز آن فراهم باشد در این راستا مدیریت شهری درصدد است با مشارکت بخش خصوصی در جهت توسعه زیرساختها گام بردارد.
مدیر سرمایه گذاری و مشارکت های شهرداری اصفهان ادامه داد: در این راستا صدور پروانه ساختمانی برای احداث مراکز اقامتی، گردشگری و توریستی طبق مصوبه شورای شهر اصفهان رایگان است.
حسام نژاد به احداث هتل در شهر اصفهان اشاره و اضافه کرد: در حال حاضر احداث 4 هتل با مشارکت مدیریت شهری و بخش خصوصی در دستور کار است.
وی بیان کرد: احداث هتل هما و کاوه در شمال شهر اصفهان در دست اجراست و کلنگ احداث هتل در خیابان هزار جریب نیز به تازگی به زمین زده شد.
مدیر امور سرمایه گذاری و مشارکت های شهرداری اصفهان گفت: مذاکرات احداث هتل در بزرگراه شهید کشوری نیز نهایی شده و در مرحله طراحی است.
حسام نژاد ادامه داد: شهرداری علاوه بر رایگان کردن صدور پروانه ساختمانی، زمین مورد نیاز را در اختیار سرمایه گذاران قرار می دهد.
وی با اعلام این نکته که شهر اصفهان از مقاصد اولیه گردشگران داخلی و خارجی است گفت: بر همین اساس ما نیز اولین اولویت خود را در حوزه گردشگری، بویژه هتل سازی قرار داده، تا بدینوسیله علاوه بر افزایش گردشگران ضریب ماندگاری آنان را نیز در شهر اصفهان افزایش دهیم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری اصفهان

استان اصفهان با مساحت 1070443 کیلومتر مربع، حدود 25/6 درصد از مساحت کل کشور را به خود اختصاص داده است. این استان بین 30 درجه و 42 دقیقه تا 34 درجه و 30 دقیقه عرض شمالی و 49 درجه و 36 دقیقه تا 55 درجه و 32 دقیقه طول شرقی در ایران مرکزی قرار دارد، در حالی که شهر اصفهان با طول جغرافیایی 51 درجه و 39 دقیقه و 40 ثانیه شرقی و عرض جغرافیایی 32 درجه و 38 دقیقه و 30 ثانیه شمالی بعد از تهران و مشهد سومین شهر بزرگ ایران است. استان اصفهان با استانهای دهگانه همسایگی دارد، از شمال به استانهای مرکزی و سمنان، از جنوب به استانهای فارس و کهکیلویه و بویراحمد از مشرق با استانهای یزد و خراسان و از مغرب به استانهای خوزستان و چهارمحال و بختیاری و لرستان محدود می‌شود از نظر وسعت، استان اصفهان بعد از استانهای خراسان، کرمان، سیستان و بلوچستان و فارس حائز مقام پنجم است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]