اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950921198966387

معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان:

اصفهان به قطب تولید گل و گیاه کشور تبدیل می شود

کد: 13950921198966387

https://goo.gl/mpjfrW

، اصفهان , (اخبار رسمی): معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه اصفهان به قطب تولید گل و گیاه و ماهیان زینتی تبدیل می شود، گفت: محل جدید بازار گل و گیاه شهر اصفهان سال آینده با بهره وری بیشتر راه اندازی می شود.

اصفهان به قطب تولید گل و گیاه کشور تبدیل می شود

به گزارش اخبار رسمی به نقل از شهرداری اصفهان،احمدرضا مصور با اشاره به برپایی بیست و سومین نمایشگاه گل و گیاه، مشاغل خانگی و ماهیان زینتی در بازار گل وگیاه اصفهان واقع در خیابان همدانیان گفت: این نماشگاه به همت سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان و بهره برداران بازار گل و گیاه برگزار شده  است.
وی تصریح کرد: رویکرد بیست و سومین نمایشگاه گل و گیاه، مشاغل خانگی و ماهیان زینتی فرهنگسازی برای نونهالان و کودکان بوده است زیرا معتقدیم اگر بتوانیم دوستی با گیاهان، گلها و درختان را به کودکان بیاموزیم در آینده مشکلات کمتری به لحاظ نگهداری از گلها و گیاهان خواهیم داشت.
معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان تاکید کرد: در این نمایشگاه تولیدکنندگان می توانند بدون واسطه تولیدات خود را به مردم عرضه کنند و این نقطه عطفی است که روز به روز گسترش پیدا می کند.
وی خاطرنشان کرد: با همت سازمان میادین شهرداری اصفهان، محل جدید بازار گل و گیاه شهر اصفهان سال آینده با بهره وری بیشتر راه اندازی می شود بر این اساس بازار اصفهان از یک قطب شهری به قطب کشوری گل و گیاه و ماهیان زینتی تبدیل می گردد.
مصور با بیان اینکه درحال حاضر بازار گل و گیاه در خیابان همدانیان واقع شده است، اظهارکرد: محل جدید این بازار در کمربندی شرق اصفهان در قطعه زمینی که 8 برابر مساحت بازار گل و گیاه همدانیان است، خواهد بود.
وی با اشاره به اینکه طرح های پروژه آماده و بخشی از ساخت و سازها نیز آغاز شده است، اضافه کرد: برآوردها نشان می دهد تا سال آینده محل جدید بازار گل و گیاه شهر اصفهان افتتاح و در اختیار شهروندان قرار می گیرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری اصفهان

استان اصفهان با مساحت 1070443 کیلومتر مربع، حدود 25/6 درصد از مساحت کل کشور را به خود اختصاص داده است. این استان بین 30 درجه و 42 دقیقه تا 34 درجه و 30 دقیقه عرض شمالی و 49 درجه و 36 دقیقه تا 55 درجه و 32 دقیقه طول شرقی در ایران مرکزی قرار دارد، در حالی که شهر اصفهان با طول جغرافیایی 51 درجه و 39 دقیقه و 40 ثانیه شرقی و عرض جغرافیایی 32 درجه و 38 دقیقه و 30 ثانیه شمالی بعد از تهران و مشهد سومین شهر بزرگ ایران است. استان اصفهان با استانهای دهگانه همسایگی دارد، از شمال به استانهای مرکزی و سمنان، از جنوب به استانهای فارس و کهکیلویه و بویراحمد از مشرق با استانهای یزد و خراسان و از مغرب به استانهای خوزستان و چهارمحال و بختیاری و لرستان محدود می‌شود از نظر وسعت، استان اصفهان بعد از استانهای خراسان، کرمان، سیستان و بلوچستان و فارس حائز مقام پنجم است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه