اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950928201956663

گروه انتشاراتی بامدادکتاب و ورزش منتشر کرد

راهنمای جامع آزمون حرکات اصلاحی

کد: 13950928201956663

https://goo.gl/oKVHtC

، تهران , (اخبار رسمی): در این کتاب تک‌تک تست‌های درس حرکات اصلاحی آزمون‌های کارشناسی ارشد رشته تربیت‌بدنی و علوم ورزشی در 12 سال اخیر، به تفکیک ناهنجاری‌های قسمت‌های مختلف بدن، مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته و به طور مشخص عنوان شده که هر تست از کدامیک از منابع اصلی، به روز و جدید موجود در حوزه حرکات اصلاحی آمده است.

راهنمای جامع آزمون حرکات اصلاحی

به گزارش اخبار رسمی به نقل از گروه انتشاراتی بامدادکتاب و ورزش، یکی از دغدغه‌ها و اهداف اصلی دانشجویان دانشگاه‌ها، داشتن تحصیلات تکمیلی و ادامه تحصیل آنها در دوره‌های آموزشی کارشناسی ارشد و دکترای تخصصی است. 

بر این اساس و برای رسیدن به موضوع این مهم، وجود منابع تخصصی معتبر و مفید ضروری است. لذا با توجه به پراکندگی منابع در رشته تربیت‌بدنی بر آن شدیم تا در جهت خدمت به دانشجویان راه علم، کتاب راهنمای جامع آزمون‌ درس حرکات اصلاحی را ویژه داوطلبان تحصیلات تکمیلی رشته تربیت‌بدنی به همراه سوالات و تست‌های طبقه‌بندی‌شده گوناگون به رشته تحریر درآوریم.

در این مجموعه سعی شده است که سوالات تست‌های درس حرکات اصلاحی آزمون‌های کارشناسی ارشد رشته تربیت‌بدنی تجزیه و تحلیل و به‌طور مشخص عنوان شود که هر تست از کدام‌یک از منابع اصلی موجود در حوزه حرکات اصلاحی آمده و هر کدام از این سوالات تاکنون چند بار و در چه سال‌هایی در زمره سوالات آزمون کارشناسی ارشد قرار گرفته است.

از دیگر ویژگی‌های این کتاب می‌توان به طبقه‌بندی سوالات آزمون کارشناسی ارشد به‌صورت کاملا منظم و دقیق و منطبق با منابع موجود حرکات اصلاحی اشاره کرد.

با توجه به تغییرات در نحوه طراحی سوالات و تغییر منابع این رشته، به داوطلبان گرامی آزمون کارشناسی ارشد سال 1396 پیشنهاد می‌شود از منابع جدیدی که در این کتاب از آنها نام برده شده است، استفاده کنند.

امید است این مجموعه کوچک بتواند گره‌گشای مسائل دانش‌آموختگان مقطع کارشناسی و علاقه‌مندان به ادامه تحصیل در رشته تربیت‌بدنی و علوم ورزشی باشد.

کتاب حاضر در هفت فصل با عنوان‌های عوامل ایجاد ناهنجاری‌ها، ناهنجاری‌های اندام فوقانی، ناهنجاری‌های ناحیه تنه و لگن، ناهنجاری‌های اندام تحتانی، ناهنجاری‌ها و وضعیت‌های بدنی پایه و تست‌های تشخیصی و وسایل آزمایشگاهی در حرکات اصلاحی و تمرینات اصلاحی برای ناهنجاری‌ها تدوین شده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

انتشارات بامدادکتاب

گروه انتشاراتی بامدادکتاب و ورزش پیشگام و ماندگار در پیوند ورزش با دانش، دارای بیش از 15 سال تلاش بی وقفه در حوزه کتاب‌های تربیت بدنی و ورزشی است که یک مجموعه کامل حرفه‌ای شامل تولید کتاب، سی دی، پوستر و توزیع و فروش در سراسر کشور است.همچنین فروشگاه تخصصی کتاب‌های ورزشی و سایت فروش آنلاین کتاب‌های ورزشی جهت دسترسی و خرید آسان در اختیار علاقمندان می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

علم و آموزش | نشریات و کتاب