اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970128291526663

گروه انتشاراتی بامدادکتاب و ورزش منتشر کرد

بعد از کتاب موفق و پرفروش کریستیانو رونالدو،کتاب لیونل مسی منتشر شد

کد: 13970128291526663

https://goo.gl/sEzLS3

، تهران , (اخبار رسمی): داستان لیونل مسی، یک داستان تخیلی از خیابان‌های آرژانتین تا تبدیل شدن به بهترین بازیکن فوتبال است. داستان مسی ثابت می‌کند که مهم نیست چقدر بزرگ یا قوی هستید یا والدین شما چقدر ثروتمند هستند یا کجا متولد شده‌اید. اگر به‌اندازه‌ کافی خوب باشید و سخت کار کنید هر چیزی ممکن است.

بعد از کتاب موفق و پرفروش کریستیانو رونالدو،کتاب لیونل مسی منتشر شد.
بعد از کتاب موفق و پرفروش کریستیانو رونالدو،کتاب لیونل مسی منتشر شد

مسی طرفداران فوتبال را در سراسر دنیا با مهارت‌های خاص و توانایی فوق‌‌العاده‌اش شیفته و شگفت‌زده کرده است

مسی طرفداران فوتبال را در سراسر دنیا با مهارت‌های خاص و توانایی فوق‌‌العاده‌اش شیفته و شگفت‌زده کرده است. اما او تأثیر عظیمی روی هم‌تیمی‌ها و مربیان حرفه‌ای خود داشت. آنچه آن‌ها در مورد مسی می‌گویند در زیر آمده است:

تیتو ویلانوا (سرمربی بارسلونا): «ما محدودیت‌های او را نمی‌شناسیم. باید ببیند که او چگونه هر روز برای بهتر کردن خود تمرین می‌کند. به نظر من هرگز نمی‌توان بازیکنی بهتر از او را یافت. او امروز بهترین بازیکن جهان است».

ساموئل اتوئو (مهاجم کامرون و هم‌تیمی بارسلونا 2009 – 2004): مسی یک خدا در وجود یک انسان است و حتی بیشتر از آن به‌عنوان یک بازیکن.  امیدوارم او با تیم آرژانتین برنده جام‌جهانی شود. به خدا قسم همه خواسته من این است که او به این جایزه دست یابد».

خوان سباستین ورون (بازیکن سابق منچستریونایتد، چلسی و هافبک سابق آرژانتین): «هر زمان که او توپ را می‌ربود و شتاب می‌گرفت من او را در قالب مارادونا می‌دیدم. ما باید از او محافظت کنیم. من شخصا او را در روی میز کناری خود قرار می‌دهم».

داوید ویلا (هم‌تیمی سابق مسی در تیم بارسلونا و بهترین گل‌زن تاریخ تیم ملی اسپانیا: «او کارهای باورنکردنی انجام می‌دهد. او هر روز همه را با رکورد جدید، شگفت‌زده می‌کند. هیچ‌کس نمی‌تواند خود را با او مقایسه کند».

اُسی آردیلس (بازیکن سابق تاتنهام و هافبک ده 70 و 80 آرژانتین): «مدت‌ها فکر می‌کردم که هیچ‌کس نمی‌تواند از دیگو مارادونا و پله پیشی بگیرد. اما این تصور زیاد طول نکشید. من حالا می‌گویم که لیونل مسی به‌عنوان بازیکن شماره یک تمام دوران در تاریخ پیش خواهد رفت. بهترین بازیکنی که تاکنون وجود داشته است».

رونالدو (بازیکن سابق بارسلونا و مهاجم برزیل و بازیکن سال جهان در سال‌های 1996، 1997 و 2002) «او خلاقیت بسیار زیادی دارد که ما را مسحور می‌کند. با وجود  این حقیقت که  او یک آرژانتینی است و از رقبای بزرگ برزیل است. لئو بازیکنی است که بسیار مورد تحسین من است او اکنون جلوتر از بقیه و بهترین در جهان است. ای‌کاش 10سال جوان‌تر بودم تا هم‌بازی و هم‌تیمی مسی بودم».

آرسن ونگر (سرمربی آرسنال که مسی در برد (4-1)بارسلونا مقابل تیمش در فصل 2009-10 لیگ قهرمانان، هر 4 گل بارسا را به ثمر رساند): «مسی شبیه یک بازیکن پلی‌استیشن است. او می‌تواند هر اشتباهی را جریمه کند و در هر لحظه نتیجه را تغییر دهد».

یوپ هاینکس (مربی سابق رئال‌مادرید و مربی چهار دوره بایرن‌مونیخ): «او یک پدیده است. او در سطح زین‌الدین زیدان، دیگو مارادونا، پله و یوهان کرایف است. هر کسی که در یک فصل 50 گل به ثمر برساند فوق‌العاده است».

میشل پلاتینی (رئیس سابق یوفا و ستاره سابق فرانسه): «او در حال‌حاضر یک بازیکن فوق‌العاده و عالی است. نباید زمان خاصی را به او اختصاص داد، او بزرگ‌ترین بازیکن این نسل است مانند بازیکنان بزرگ دیگری که در نسل‌های دیگر وجود داشتند.»

لوکاس مورا (مهاجم سابق پاری‌سن‌ژرمن): «مسی یک نابغه است. من از طرفداران بزرگ مسی هستم. امروز او بهترین بازیکن جهان است و من بهترین بازی‌های او را دیده‌ام.

کتاب "لیونل مسی" اثر مایک پرز ترجمه و گردآوری مهدی صادقی - روح اله صادقی و مهدی زارعی به تازگی منتشر و با قیمت 25000 تومان، روانه بازار کتاب شده است.

علاقه‌مندان جهت دانلود فایل پی دی اف 13 صفحه اول و یا خرید کتاب، می‌توانند به آدرس لینک مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

انتشارات بامدادکتاب

گروه انتشاراتی بامدادکتاب و ورزش پیشگام و ماندگار در پیوند ورزش با دانش، دارای بیش از 15 سال تلاش بی وقفه در حوزه کتاب‌های تربیت بدنی و ورزشی است که یک مجموعه کامل حرفه‌ای شامل تولید کتاب، سی دی، پوستر و توزیع و فروش در سراسر کشور است.همچنین فروشگاه تخصصی کتاب‌های ورزشی و سایت فروش آنلاین کتاب‌های ورزشی جهت دسترسی و خرید آسان در اختیار علاقمندان می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

نشریات و کتاب | تازه‌های ورزش