اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970128291566663

منتشر شد

کتاب تمرین در آب (آب درمانی)

کد: 13970128291566663

https://goo.gl/KXQtEp

، تهران , (اخبار رسمی): تمرینات آبی به شکل گسترده‌ای در پیشگیری از بروز آسیب‌های جسمانی و همچنین در بازتوانی آسیب‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند. چنانچه شما یک فعالیت یا برنامه تناسب‌اندام را به‌تازگی آغاز کرده‌‌اید، محیط آب می‌‌تواند موجب برداشتن فشار از روی مفاصل و نگهداری بدن در موقعیت صحیح شود.

تمرین در آب (آب درمانی)
کتاب تمرین در آب (آب درمانی)

تمرینات آبی را می‌‌توان برای تمامی اقشار جامعه ازجمله افراد غیرفعال و همچنین ورزشکاران سالم و یا آسیب‌دیده استفاده کرد

تمرینات آبی که در سال 1978 رواج پیدا کردند به دلیل ملایم بودن و اثربخشی فراوان از محبوبیت بالایی در بین افراد برخوردار شدند. این تمرینات یکی از بهترین روش‌‌های تمرینی بدون در نظر گرفتن سن و همچنین فُرم بدن افراد است. چنانچه یک فعالیت یا برنامه تناسب‌اندام را به‌تازگی آغاز کرده‌‌اید، محیط آب می‌‌تواند موجب برداشتن فشار از روی مفاصل، نگه‌داری بدن در موقعیت صحیح (و در پی آن کاهش ریسک زمین خوردن) و همچنین کاهش دمای داخلی بدن شما شود که به‌نوبه خود از افزایش بیش‌ از حد دمای بدن جلوگیری می‌‌کند. همچنین اگر به افزایش شدت تمرینات نیاز داشته باشید محیط آب می‌‌تواند مقاومتی را در برابر حرکات شما ایجاد کند که این مقاومت در خشکی و به‌طورکلی در محیط بیرون از آب مشاهده نمی‌‌شود؛ تمرینات آبی همچنین می‌‌توانند به‌منظور ایجاد چالش در افرادی که با تمرینات خود سازگاری پیدا کرده‌‌اند نیز استفاده شوند.

همچنین گزارش شده که این تمرینات برای افرادی که دچار برخی وضعیت‌‌ها و مشکلات پزشکی هستند نیز یک محیط ملایم و آرام‌‌بخش را فراهم ساخته و اجازه می‌‌دهد که ضمن برداشته شدن فشار از روی مفصل آسیب‌دیده، فعالیت و تقویت عضلات در اطراف مفصل مربوطه کماکان صورت بگیرد. تمرین در محیط آب همچنین اجازه می‌‌دهد که با استراحت در مواقع مورد نیاز، به تنظیم سرعت و شدت تمرینات پرداخته و به‌این ترتیب امکان اجرای یک برنامه تمرینی مناسب و براساس نیازهای هر شخص را فراهم می‌‌سازد. به‌طورکلی با توجه به مطالبی که بیان شد، تمرینات آبی را می‌‌توان برای تمامی اقشار جامعه از جمله افراد غیرفعال و همچنین ورزشکاران سالم و یا آسیب‌دیده استفاده کرد.

این کتاب به‌طورکلی به چهار بخش تقسیم می‌‌شود که بخش اول به معرفی ویژگی‌‌های منحصربه‌فرد آب و اینکه چرا این ویژگی‌‌ها به‌عنوان یک بخش ارزشمند از برنامه‌‌های تمرین در آب به شمار می‌‌روند پرداخته است.

به‌طورکلی بخش دوم این کتاب با حرکاتی برای افراد مبتدی آغاز شده و پس‌ از آن به سطوح متوسط و پیشرفته ارتقا می‌‌یابد.

گزارشات نشانه آن است که در صورت نیاز به انجام برخی تعدیلات تمرینی برای شروع روند بازتوانی (پس از آسیب و یا جراحی)، استخر می‌‌تواند به‌عنوان یک محیط بسیار مناسب برای شروع تمرینات استفاده قرار شود. در بخش سوم کتاب به موضوع بازتوانی آسیب‌‌های ویژه و یا جراحی‌‌های شایع پرداخته شده است.

بخش چهارم این کتاب به ارائه یک برنامه تناسب‌اندام کامل با استفاده از تمرینات گفته‌ شده در فصل‌‌های پیشین می‌‌پردازد و به مانند یک مربی که در سراسر برنامه تمرینی در کنار فرد قرار دارد عمل می‌‌کند.

به‌طورکلی تمرینات آبی برای تمامی ورزشکاران و یا افراد غیرفعال قابل استفاده است. این تمرینات به‌ویژه برای کسانی که در اجرای تمرینات خشکی دارای محدودیت هستند مناسب است. در صورت توجه به بدن خود هنگام اجرای این تمرینات متوجه خواهید شد که تمرینات آبی روشی بسیار مفید برای داشتن یک زندگی مطلوب و مناسب است.

کتاب تمرین در آب (آب درمانی) اثر ملیسا لاین ترجمه دکتر رامین بیرانوند - دکتر سیدمحمد حسینی به تازگی منتشر و با قیمت 35000 تومان، روانه بازار کتاب شده است.

علاقه‌مندان جهت دانلود فایل پی دی اف 20 صفحه اول و یا خرید کتاب، به آدرس این لینک مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

انتشارات بامدادکتاب

گروه انتشاراتی بامدادکتاب و ورزش پیشگام و ماندگار در پیوند ورزش با دانش، دارای بیش از 15 سال تلاش بی وقفه در حوزه کتاب‌های تربیت بدنی و ورزشی است که یک مجموعه کامل حرفه‌ای شامل تولید کتاب، سی دی، پوستر و توزیع و فروش در سراسر کشور است.همچنین فروشگاه تخصصی کتاب‌های ورزشی و سایت فروش آنلاین کتاب‌های ورزشی جهت دسترسی و خرید آسان در اختیار علاقمندان می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

نشریات و کتاب | سرگرمی و تفریح