اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961104278346663

گروه انتشاراتی بامداد کتاب و ورزش منتشر کرد:

مجموعه کتاب‌های «آمار کاربردی در علوم ورزشی»

کد: 13961104278346663

https://goo.gl/wvSkbC

، تهران , (اخبار رسمی): این مجموعه چندجلدی دربرگیرنده‌ی موضوعات آمار، روش تحقیق، سمینار، راهنمای پایان‌نامه و مقاله‌نویسی است که به‌منظور برآوردن نیاز دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی به‌ صورت خلاصه و مفید بر اساس کاربرد آنها تالیف و منتشر شده است.

مجموعه کتاب‌های «آمار کاربردی در علوم ورزشی»
مجموعه کتاب‌های «آمار کاربردی در علوم ورزشی»

بسیاری از دانشجویان و محققان حوزه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی به هنگام نگارش پایان‌نامه و گزارش یافته‌های علمی پژوهش‌های خود با موضوع انواع متغیرها و کاربرد آنها مواجه هستند

کاربرد متغیرهای تعدیل‌گر و میانجی در علوم‌ورزشی

بسیاری از دانشجویان و محققان حوزه‌ی تربیت‌بدنی و علوم ورزشی به هنگام نگارش پایان‌نامه و گزارش یافته‌های علمی پژوهش‌های خود با موضوع انواع متغیرها و کاربرد آنها مواجه هستند. یکی از ویژگی‌های مهم این کتاب، اشاره به نقش متغیرهای تعدیل‌گر و میانجی در تحقیقات علوم ورزشی است. یکی از نیازهای مهم محققان، به‌خصوص در استفاده از انواع مدل‌های ساختاری، وجود متغیرهایی است که می‌توانند روابط دیگر متغیرها را دستخوش تغیرات قرار دهند. نقش این متغیرها یا به عنوان متغیر مستقل دوم (تعدیل‌گری) است و یا به عنوان میانجی ایفای نقش می‌کنند.

در تالیف این کتاب از تجربیات چندین سال تدریس در دانشگاه‌های مختلف استفاده شده است. کتاب حاضر تلاش کرده است با توجه به اهمیت موضوع، تا حد امکان پاسخگوی نیاز پژوهشگران باشد. امید است که پاسخگوی نیاز دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی باشد. کتاب کاربرد متغیرهای تعدیل‌گر و میانجی در علوم‌ورزشی اثر دکتر سید طاهره موسوی‌راد و دکتر حسین پورسلطانی زرندی به تازگی منتشر و با قیمت 10000 تومان، روانه بازار کتاب شده است.

جهت دانلود فایل پی دی اف 20 صفحه اول و یا خرید کتاب، لطفا به آدرس این لینک مراجعه کنید.

اصول طراحی و استانداردسازی پرسشنامه در علوم ورزشی

یکی از مشکلاتی که بسیاری از دانشجویان و محققان حوزه‌ی تربیت‌بدنی و علوم ورزشی به هنگام نگارش پایان‌نامه و گزارش یافته‌های علمی پژوهش‌های خود با آن مواجه هستند، اصول طراحی و استانداردسازی پرسشنامه‌ها است.

در اصول طراحی و استانداردسازی پرسشنامه‌ها از قبل روایی صوری و محتوایی به‌صورت قضاوتی ارزیابی می‌شد؛ اما در این کتاب به‌صورت عددی و کمی ارزیابی آن گزارش شده است. در این کتاب به روایی سازه نیز اشاره شده و  پایایی از دو جنبه توافق مطلق و سازگاری بین داوران گزارش شده است.

با وجود آن که مولفان کتاب نهایت سعی خود را به کار گرفته‌اند تا اثری کاربردی و دارای کیفیت آموزشی مناسب را به جامعه علمی حوزه‌ی تربیت‌بدنی و علوم ورزشی ارائه دهند؛ اما هیچ‌گاه خود را از راهنمایی‌های ارزنده خوانندگان فرهیخته این کتاب بی‌نیاز نمی‌دانند. مایه مسرت خواهد بود، اگر نظرات، پیشنهادها و انتقادات خود را با نویسندگان کتاب در میان گذاشته و ما را در ارائه آثار بهتر و ارزشمندتر یاری کنید.

اصول طراحی و استانداردسازی پرسشنامه در علوم ورزشی اثر  دکتر حسین پورسلطانی زرندی و همکاران به تازگی منتشر و با قیمت 14000 تومان، روانه بازار کتاب شده است.

جهت دانلود فایل پی دی اف 20 صفحه اول و یا خرید کتاب، لطفا به آدرس این لینک مراجعه کنید.

کتاب‌های دیگر این مجموعه چند جلدی ترسیم نمودار در پژوهش‌های علوم ورزشی (با استفاده از نرم‌افزار Excel 2013) و کاربرد نمودارها در تربیت‌بدنی و علوم ورزشی (با کمک نرم‌افزار SPSS) است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

انتشارات بامدادکتاب

گروه انتشاراتی بامدادکتاب و ورزش پیشگام و ماندگار در پیوند ورزش با دانش، دارای بیش از 15 سال تلاش بی وقفه در حوزه کتاب‌های تربیت بدنی و ورزشی است که یک مجموعه کامل حرفه‌ای شامل تولید کتاب، سی دی، پوستر و توزیع و فروش در سراسر کشور است.همچنین فروشگاه تخصصی کتاب‌های ورزشی و سایت فروش آنلاین کتاب‌های ورزشی جهت دسترسی و خرید آسان در اختیار علاقمندان می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

نشریات و کتاب | تازه‌های ورزش