اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970224295596663

داستان زندگی نیمار منتشر شد

کد: 13970224295596663

https://goo.gl/4JHi21

، تهران , (اخبار رسمی): داستان زندگی نیمار، این ستاره تیم ملی برزیل، حاشیه‌ها و افتخارات زیادی دارد که نشان می‌دهد با تمام نقاط قوت و ضعف، زیبایی‌ها و زشتی‌هایی که ممکن است در وجود هر انسانی نهفته باشد، در سایه اراده قوی، اکنون در بین بزرگان فوتبال جهان جای گرفته و گران‌قیمت‌ترین بازیکن دنیا است.

نیمار
داستان زندگی نیمار منتشر شد

بخش کمتر دیده‌شده زندگی ورزشکاران بزرگ، لحظه‌هایی است که آنها با سختی‌ها مبارزه کرده و تسلیم نشده‌اند

ما علاقه‌مندان به فوتبال، تنها عادت کرده‌ایم که لحظه‌های شکوه و بزرگی قهرمانان را ببینیم؛ لحظه‌هایی که ستاره‌های تیم‌های مختلف در دوران اوج خود، مقابل هم قرار گرفته و با رقابت برای کسب عناوین و افتخارات، برای هواداران خود شادی به ارمغان می‌آورند؛ اما این تنها یک بخش از زندگی تمام این قهرمانان است.

بخش کمتر دیده‌شده زندگی ورزشکاران بزرگ، لحظه‌هایی است که آنها با سختی‌ها مبارزه کرده و تسلیم نشده‌اند؛ مبارزه‌ای که در ابتدای راه آنان در مسیر شهرت و افتخار رقم خورده و با این‌که کمتر کسی این مبارزات را دیده، اما بسیار دشوارتر از سایر رقابت‌های این قهرمانان بوده است.

زندگی نیمار فوتبالیست برزیلی نیز از این قاعده مستثنا نیست. ستاره کنونی تیم ملی برزیل و باشگاه پاری‌سن‌ژرمن و یکی از اضلاع مثلث MSN در بارسلونای فصل‌های گذشته اکنون گران‌قیمت‌ترین بازیکن دنیا است و شاید به‌زودی با انتقالی دیگر، حتی گران‌قیمت‌تر هم بشود. بااین‌وجود ثروت و گلزنی و حاشیه تنها بخشی از زندگی او است و می‌توان در بعد دیگر زندگی او پسری را دید که زمانی با مشکل سوءتغذیه روبه‌رو بود. پسر نوجوانی که موهایش را مثل رونالدو ستاره برزیل در جام جهانی 2002 می‌کرد تا شاید روزی مثل او ستاره فوتبال شود؛ حالا این پسر به یکی از نیکوکارترین ورزشکاران جهان تبدیل شده و با تشکیل یک بنیاد خیریه، در کمک به نیازمندان نیز در شمار رکوردداران قرار گرفته است.

کتاب "نیمار" گردآوری و تالیف مهدی زارعی - مهدی صادقی و روح‌اله صادقی به تازگی منتشر و با قیمت 25000 تومان، روانه بازار کتاب شده است.

جهت مطالعه فایل پی دی اف 20 صفحه اول و یا خرید کتاب، لطفا به آدرس این لینک مراجعه نمایید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

انتشارات بامدادکتاب

گروه انتشاراتی بامدادکتاب و ورزش پیشگام و ماندگار در پیوند ورزش با دانش، دارای بیش از 15 سال تلاش بی وقفه در حوزه کتاب‌های تربیت بدنی و ورزشی است که یک مجموعه کامل حرفه‌ای شامل تولید کتاب، سی دی، پوستر و توزیع و فروش در سراسر کشور است.همچنین فروشگاه تخصصی کتاب‌های ورزشی و سایت فروش آنلاین کتاب‌های ورزشی جهت دسترسی و خرید آسان در اختیار علاقمندان می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

نشریات و کتاب | تازه‌های ورزش