اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970202292146663

کتابی دیگر از گروه انتشاراتی بامداد کتاب و ورزش

راهنمای تمرینات ورزشی در دوران بارداری

کد: 13970202292146663

https://goo.gl/iGYx4D

، تهران , (اخبار رسمی): کتاب تمرینات ورزشی در دوران بارداری، یکی از جامع‌ترین کتاب‌های راهنمای ورزش برای خانم‌های باردار است که تاکنون نوشته شده است. تعاریف، پیشنهادات و نکات این کتاب واضح، مختصر و همواره در راستای هدف مورد نظر هستند.

راهنمای تمرینات ورزشی در دوران بارداری
راهنمای تمرینات ورزشی در دوران بارداری

اگر می‌خواهید یک ورزش هوشمندانه و بی‌خطر را در دوران بارداری خود بیاموزید این کتاب را مطالعه کنید

اگر می‌خواهید یک ورزش هوشمندانه و بی‌خطر را در دوران بارداری خود بیاموزید این کتاب را مطالعه کنید: راهنمای رسمی ورزش در دوران بارداری YMCA در خدمت شما است. ورزش در دوران بارداری به‌دلیل اینکه زنان می‌خواهند بدانند چه فعالیت‌ها و ورزش‌هایی امن و مؤثر هستند، چه چیزی به آن‌ها کمک می‌کند تا در دوران بارداری احساس بهتری داشته باشند و چه چیزی می‌تواند بهبودی آن‌ها را پس از زایمان سرعت بخشد، کلاس‌های بارداری که طرفداران بسیاری دارد مناسب هستند. این راهنما تمام موارد را برای شما فراهم می‌کند و دو برنامه تمرینی، یکی حرکات زمینی و دیگری حرکات در آب را به شما ارائه می‌دهد که در حفظ و حتا بهبود بخشیدن سلامتی و تناسب‌اندام زمانی که به تولد فرزند خود نزدیک می‌شوید کمک می‌کند.

این تمرینات برای دوران بارداری طراحی شده و برای دوران پس از تولد نوزاد مفید نیست. بخش اول کتاب؛ چگونگی ورزش ایمن و راهنمای ورزش دوران بارداری است که تمرینات ایمن و معقول را نشان می‌دهد.

فصل اول به مزایای ورزش در این دوران می‌پردازد، تغییرات فیزیولوژیکی دوران بارداری را شرح داده و اینکه چگونه آنها تحت تأثیر ورزش قرار می‌گیرند. همچنین عوامل دیگری که روی تناسب‌اندام و سلامتی شما تأثیر می‌گذارند را بررسی می‌کند.

فصل دوم اهداف ورزش سالم دوران بارداری را بررسی می‌کند و اینکه چگونه می‌توان با شرکت در یک کلاس ورزشی یا طراحی برنامه فردی به این اهداف دست یافت. همچنین بخش‌های یک برنامه ورزشی سالم را طراحی و فعالیت‌های سالم، ناسالم، ایمن و ناامن و نشانه‌های توقف ورزش را بیان می‌کند؛ همچنین درباره شرایطی که ورزش را محدود می‌کند و دستورالعمل‌هایی مانند راه رفتن، پیاده‌روی، شنا و آموزش قدرت را شامل می‌شود. فصل دوم راهکار‌های ورزشی اصلاح‌شده دوران بارداری و پس از زایمان را عرضه می‌کند که در سال 1994 توسط دانشکده آمریکایی زنان و زایمان (ACOG) پایه‌گذاری شد.

بخش دوم شامل دو برنامه تمرینی، یکی تمرینات زمینی و دیگری در آب است؛ و یک فصل هم درباره تمرینات آرام‌سازی و تنفسی است.

فصل سوم در ساختن در تهیه یک برنامه تمرینی ایروبیک، کمک می‌کند؛ و این تمرینات را توصیف و به نمایش می‌گذارد. فصل چهارم همان اطلاعات را برای یک برنامه ورزشی در آب ارائه می‌دهد؛ و فصل پنجم به بررسی تمرینات تنفسی و تکنیک‌های آرامش‌سازی که به شما در دوران بارداری و در طول زایمان کمک خواهد کرد، می‌پردازد. هرچند که این کتاب برای استفاده در کلاس‌های انجمن YMCA طراحی شده، با این وجود شما هم می‌توانید از آن در برنامه‌ریزی تمرینات خود، استفاده کنید.

در هر صورت هر برنامه ورزشی که در دوران بارداری خود انجام می‌دهید باید توسط پرستار پزشکی شما تأیید شده باشد. اگر از این راهنما استفاده می‌کنید ممکن است لازم باشد که زیر نظر بوده تا مطمئن شوید که تمرینات ورزشی شما باید محدود، متوقف و یا پیشرفته شود. اگرچه بیشتر زنان می‌توانند در دوران بارداری خود بدون هیچ مشکلی ورزش کنند اما شرایط خاصی که در فصل دوم به آن می‌پردازیم، انجام این تمرینات را نامعقول می‌داند؛ بنابراین در صورت اجرا باید مورد تایید پزشک‌تان باشد.

کتاب "راهنمای تمرینات ورزشی در دوران بارداری" اثر انجمن YMCA ایالت متحده آمریکا با همکاری توماس دبلیو. هانلون ترجمه مه‌پری قاسم‌نژاد و همکاران به تازگی منتشر و با قیمت 20000 تومان، روانه بازار کتاب شده است.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت دانلود فایل پی دی اف 20 صفحه اول و یا خرید کتاب، به آدرس این لینک مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

انتشارات بامدادکتاب

گروه انتشاراتی بامدادکتاب و ورزش پیشگام و ماندگار در پیوند ورزش با دانش، دارای بیش از 15 سال تلاش بی وقفه در حوزه کتاب‌های تربیت بدنی و ورزشی است که یک مجموعه کامل حرفه‌ای شامل تولید کتاب، سی دی، پوستر و توزیع و فروش در سراسر کشور است.همچنین فروشگاه تخصصی کتاب‌های ورزشی و سایت فروش آنلاین کتاب‌های ورزشی جهت دسترسی و خرید آسان در اختیار علاقمندان می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

نشریات و کتاب | تازه‌های ورزش