اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961209284996663

گروه انتشاراتی بامدادکتاب و ورزش منتشر کرد

توسعه سواد حرکتی

کد: 13961209284996663

https://goo.gl/eQzV74

، تهران , (اخبار رسمی): مهم‌ترین بخش این کتاب به‌زعم نویسنده، طبقه‌بندی عمومی بازی‌ها و ورزش‌ها در سنین مختلف و ارائه راهکارهای کاربردی برای والدین در ارزیابی توسعه سواد حرکتی و فراهم‌سازی محیط ایمن و مناسب برای کودکان در بازه حیاتی از یادگیری است.

توسعه سواد حرکتی
توسعه سواد حرکتی

راهنمای رشد حرکتی برای والدینی که فرزندان زیر ۱۲ سال دارند

راهنمای رشد حرکتی برای والدینی که فرزندان زیر ۱۲ سال دارند

کمتر از یک دهه است که دست‌یابی به جامعه‌ای با سطح بالای سواد حرکتی، در کشورهای پیشرفته به‌عنوان اولویت آموزشی والدین و مربیان قرارگرفته است. چنین رویکرد و جنبشی، نه‌تنها به دلیل اعتبار و اثربخشی رشته تربیت‌بدنی در پرورش کودکان به‌عنوان ورزشکاران آینده است، بلکه هدف نهایی چشم‌اندازی است که انسان را در طول زندگی با فعالیت بدنی و تندرستی همراه می‌کند. این رویکرد مشخصا به برهه سنی از بدو تولد تا 12 سالگی می‌پردازد که مؤثرترین بخش گسترش و تندرستی در جامعه آینده محسوب می‌گردد. درحالی‌که توجه والدین و حتی مسئولان حوزه سلامت در بسیاری از کشورها، اغلب به کودکی دوم به بعد معطوف شده است که از پیامدهای آن می‌توان به اعمال هزینه هنگفت برای جبران کم‌توجهی در سنین حیاتی یادگیری حرکتی اشاره کرد.

اثر پیش رو دستاورد تلاش نویسنده در ترجمه و تحلیل منابع معتبر و پیشگام در حوزه جدید «سواد حرکتی» مربوط به رشته تربیت‌بدنی و علوم ورزشی در گرایش فیزیولوژی ورزش است و از ترکیب دو حیطه رشد و تکامل حرکتی و علم تمرین در کودکان به‌دست‌آمده است که هدف آن، آشنایی با مفاهیم بنیادی و اطلاعات علمی به‌منظور درک و شناخت بهتر حرکت و مراحل آن در طول رشد و تکامل کودک و ملاحظات حرکتی و تمرینی مرتبط با آن است. مطالب ارائه‌شده در این کتاب برای استفاده دانشجویان رشته تربیت‌بدنی در مقاطع کارشناسی و تحصیلات تکمیلی در رشته فیزیولوژی ورزش و همچنین عموم مردم جامعه، به‌ویژه والدین به رشته تحریر در آمده است؛ بنابراین تلاش شده ضمن برداشت دقیق و علمی از مقالات و پایگاه‌های علمی تا حد امکان از ساختار نوشتاری ساده استفاده شود تا انتقال مفاهیم به‌طور مؤثری انجام گیرد.

در بخش‌های گوناگون این نوشتار، پیوستاری از سن بیولوژیک کودک در فراگیری مراحل مختلف یادگیری حرکتی ارائه‌شده است تا تصورات اشتباه از توانایی‌های کودکان به‌سادگی اصلاح گردند. مهم‌ترین بخش این کتاب از نگاه نویسنده، طبقه‌بندی عمومی بازی‌ها و ورزش‌ها در سنین مختلف و ارائه راهکارهای کاربردی برای والدین در ارزیابی توسعه سواد حرکتی و فراهم‌سازی محیط ایمن و مناسب برای کودکان در بازه حیاتی از یادگیری است. همچنین ملاحظاتی درباره چگونگی اثر پراکندگی در سن بیولوژیک بر عملکرد حرکتی- ورزشی کودکان و نوجوانان ارائه‌شده است که تفاوت‌های فردی در اجرای حرکات ورزشی کودکان را توجیه می‌کند.

جهت دانلود فایل پی‌دی‌اف 15 صفحه اول و یا خرید آنلاین این کتاب، لطفا به آدرس این لینک مراجعه کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

انتشارات بامدادکتاب

گروه انتشاراتی بامدادکتاب و ورزش پیشگام و ماندگار در پیوند ورزش با دانش، دارای بیش از 15 سال تلاش بی وقفه در حوزه کتاب‌های تربیت بدنی و ورزشی است که یک مجموعه کامل حرفه‌ای شامل تولید کتاب، سی دی، پوستر و توزیع و فروش در سراسر کشور است.همچنین فروشگاه تخصصی کتاب‌های ورزشی و سایت فروش آنلاین کتاب‌های ورزشی جهت دسترسی و خرید آسان در اختیار علاقمندان می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

نشریات و کتاب | سرگرمی و تفریح