اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951002205306663

پیشنهاد گروه انتشاراتی بامدادکتاب و ورزش

5 دقیقه ماساژ در روز تنش عصبی را از بین می برد

کد: 13951002205306663

https://goo.gl/pfS0OX

، تهران , (اخبار رسمی): با 5 دقیقه ماساژ در روز، می توان خستگی و تنش های عصبی را از خود دور کرد ضمن آنکه انعطاف پذیری از دست رفته دوباره بازمی‌گردد و احساس زندگی در انسان تقویت می کند.

ماساژ پنج دقیقه در روز

کتاب ماساژ 5 دقیقه در روز، یکی از جامع‌ترین و درعین‌حال ساده‌ترین کتب خوددرمانی ماساژ است که علاوه بر ارائه روش‌های ساده و خودماساژی ، مناطق رفلکسی اندام‌ها و امعاء و احشاء بدنی معرفی کرده است

به گزارش اخبار رسمی به نقل از انتشارات بامدادکتاب، پیشرفت سریع تکنولوژی، استفاده از وسایل مدرن، تغییر سیستم‌های تغذیه‌ای، بی‌حرکتی و ... در دنیای امروز، ارمغانی جز ضعف و سستی عضلانی، تنش‌های عصبی، بیماری‌های قلب و عروق، ناتوانایی‌های تنفسی، اختلال در عملکرد اندام‌های مختلف، چاقی و ... را به همراه ندارد.

تلاش به‌منظور دست‌یابی به متدهای نوین علمی و تغییر و تحول در سیستم‌های درمانی، بیانگر آن است که روش‌های درمانی هم به‌صورت انفرادی و هم در یک کمپلکس درمانی، تاثیرات شگرفی را در پیشگیریی و درمان بیماری‌ها و ناهنجاری‌ها به‌جا می‌گذارد.

ماساژ، از مهم‌ترین و اساسی‌ترین روش‌های درمانی است که هم به‌صورت مجزا و هم در تعامل چندگانه با سایر روش‌های درمانی مانند حرکت‌درمانی، فیزیوتراپی، توان‌بخشی، بازتوانی و ... در تامین سلامتی بیماران، اصلاح ناهنجاری‌های وضعیتی، تسریع در روند بهبود بیماری‌ها، رفع مشکلات عصبی و عضلانی و ... به‌عنوان یک اهرم توانا و کارآمد عمل می‌کند.

از دیدگاه اندیشمندان و پزشکان بزرگ دنیا، ماساژ، به‌عنوان سرچشمه جوانی و روشی برای تعدیل شرایط محیطی، تامین سلامتی، کاهش چسبندگی عضلات و بافت‌ها، افزایش دامنه حرکتی، پیشگیری و درمان بیماری‌های جسمانی و روانی تعریف شده است.

ماساژ با تاثیرگذاری بر سیستم اعصاب مرکزی و محیطی، باعث ایجاد آرامش عصبی، درمان انواع سردردها، رفع اختلالات بی‌خوابی و ... شده و با ایجاد توازن و تعادل در عملکرد عضلات، رفع تنش‌ها و گرفتاری‌های عضلانی، ایجاد ریلاکس و دفع سمومی چون اسیدلاکتیک و رفع چسبندگی بافت‌های عضلانی به بهبود عملکرد سیستم عضلانی کمک می‌کند.

کاهش بیماری‌های قلب و عروق، افزایش حجم ضربه‌ای، افزایش خاصیت ارتجاعی جدار رگ‌ها و عروق خونی و بهبود متابولیسم سلولی، از تاثیرات معجزه‌آسای ماساژ بر سیستم قلبی- عروقی است.

درمان بیماری‌هایی چون آرتروز مفاصل، دردهای کمر؛ کمک به تخلیه لنف افزایش فعالیت دستگاه تنفسی، رفع چین و چروک‌های صورت، افزایش کار غدد چربی، افزایش روند تجزیه و تحلیل چربی‌ها و درمان ناهنجاری‌هایی چون کیفور، لوردوز و اسلکولیوز باعث شده است تا ماساژ به‌عنوان یک مت درمانی بسیار موثر و کارآمد در دنیای متمدن امروز معرفی شود.

کتاب ماساژ 5 دقیقه در روز، یکی از جامع‌ترین و درعین‌حال ساده‌ترین کتب خوددرمانی ماساژ است که علاوه بر ارائه روش‌های ساده و خودماساژی و ماساژ دو نفره، مناطق رفلکسی اندام‌ها و امعاء و احشاء بدنی معرفی کرده است.

مولف، امیدوار است تا با چاپ این کتاب بتواند دریچه‌های کاملا جدید و نوینی را به روی شما علاقمندان عزیز باز کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

انتشارات بامدادکتاب

گروه انتشاراتی بامدادکتاب و ورزش پیشگام و ماندگار در پیوند ورزش با دانش، دارای بیش از 15 سال تلاش بی وقفه در حوزه کتاب‌های تربیت بدنی و ورزشی است که یک مجموعه کامل حرفه‌ای شامل تولید کتاب، سی دی، پوستر و توزیع و فروش در سراسر کشور است.همچنین فروشگاه تخصصی کتاب‌های ورزشی و سایت فروش آنلاین کتاب‌های ورزشی جهت دسترسی و خرید آسان در اختیار علاقمندان می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سلامت و زیبایی