اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951005206536663

پیشنهاد گروه انتشاراتی بامداد کتاب و ورزش

تمرینات تعلیقی جای وزنه را گرفته است

کد: 13951005206536663

https://goo.gl/0gEyIj

، تهران , (اخبار رسمی): در این کتاب با نشان دادن عضلات درگیر در هر حرکت،تمرین برای عضلات و گروه‌های عضلانی خاص آورده شده است و تمرین‌های تخصصی برای ورزش‌های متعدد همراه با توصیه کارشناس برای هر حرکت به منظور سخت کردن تمرین و پیشگیری از آسیب ارائه شده است.

TRX، تمرینات تعلیقی

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی گروه انتشاراتی بامدادکتاب و ورزش، زمان آن رسیده که دمبل‌ها، وزنه‌ها و دستگاه‌های بدن‌سازی را کنار بگذارید و تمرینات جدیدی که صددرصد برای آمادگی و تناسب اندام مفید هستند را امتحان کنید.

بر اساس این گزارش، این تمرینات، تمرینات تعلیقی هستند که امروزه مخاطبان زیادی دارد و تمرینات مختلف را توسط دو منبع همیشه در دسترس، یعنی جاذبه و وزن بدن به چالشی برای کل بدن تبدیل می‌کند.

اهداف اصلی این نوع تمرینات افزایش کلی قدرت عضلانی، حجم عضلانی، استقامت عضلانی، انعطاف‌پذیری، تعادل و هماهنگی سیستم عصبی و عضلانی و... است. یکی دیگر از مزایای تمرینات تعلیقی، تقویت عضلات مرکزی بدن و عضلات شکمی است که نقش اصلی را در بهبود وضعیت بدنی و پیشگیری از آسیب دارند که همین سبب شده که مورد توجه تمامی افراد به‌خصوص ورزشکاران حرفه‌ای در رشته‌های مختلف ورزشی قرار بگیرد و در برنامه‌های آماده‌سازی ورزشکاران گنجانده شود.

این سیستم تمرینی قابل تنظیم با توجه به اهداف و سطح آمادگی ورزشکار و با توجه به گروهی و مهیج بودن و همچنین مزایای اثبات‌شده آن برای تمامی ورزشکاران از مبتدی تا حرفه‌ای توصیه می‌شود. از این بهتر می‌شود؟ از آنجایی که این اسلینگ‌ها قابل حمل و جابه‌جایی هستند، می‌توانید هر جایی و هر زمانی، هر نوع تمرینی که دوست دارید، انجام دهید.

چند هزار سال پیش، ژیمناستیک توسط یونانیان باستان آغاز شد. آمادگی جسمانی تشویق می‌شد و تمام شهرهای یونان، ژیمنازیوم داشتند؛ محوطه‌ای برای تمرین. دارحلقه ژیمناستیک، توسط رومیان معرفی و به‌عنوان بخشی از آموزش نظامی استفاده می‌شد و برخی از تمرینات تعلیقی از اجرای حرکات روی دارحلقه ژیمناستیک الهام گرفته شده است.

اسلینگ‌ها از آن پس برای تفریح و به‌دست آوردن آمادگی استفاده ‌شده است. اولین نسخه مدرن تمرینات تعلیقی در کتاب ورزش‌ دو و میدانی برای پسران در سال 1866 چاپ شد. این کتاب چندین پیشنهاد تمرینی را ارایه کرد و نخستین کتاب برای توصیف تمرینات تعلیقی بود! در پایان سال 1800، چندین اختراع ثبت‌شده برای طرح‌های مختلف تمرینات تعلیقی موجود بودند.

در آغاز سال 1900، پزشکان و فیزیوتراپیست‌ها شروع به استفاده از اسلینگ کردند. اسلینگ‌درمانی یا اسلینگ‌تراپی برای بالا بردن بخشی از بدن استفاده می‌شد. این «حذف سنگینی» به بیماران ضعیف اجازه می‌دهد تا به‌طور آزادانه بخش‌هایی از بدن را برای حرکت‌درمانی و انعطاف‌پذیری حرکت دهند. در فصل 6 (تمرینات کششی) ما از همین اصل استفاده می‌کنیم تا اجازه دهیم ریلکس شوید و سفتی مفاصل و عضلات را از خشکی درآورید.

اسلینگ‌تراپی برای مدت طولانی از سال‌های دور بوده است، اما تمرینات تعلیقی فقط در پنج سال گذشته دوباره پدیدار شده و به‌طور فزاینده‌ای محبوب شده است. تمرینات تعلیقی در حال گسترش است، به دلیل شهرت خود به‌عنوان یک ابزار آموزشی کاربردی و ارزشمند است.

تمرینات تعلیقی از بسیار آسان تا به‌شدت سخت تغییر می‌کند. در این کتاب همه چیز را از پایه تا پیشرفته آموزش می‌دهیم، بنابراین می‌توانید در سطح خود تمرین کنید؛ و به‌طور مداوم دوباره به چالش کشیده شوید.

با تمرینات آسان شروع کنید. پایه‌ها را یاد بگیرید. همه‌ی تمرینات پیشرفته آسان ساخته می‌شود؛ بنابراین آسان و با شکل کامل یاد بگیرید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

انتشارات بامدادکتاب

گروه انتشاراتی بامدادکتاب و ورزش پیشگام و ماندگار در پیوند ورزش با دانش، دارای بیش از 15 سال تلاش بی وقفه در حوزه کتاب‌های تربیت بدنی و ورزشی است که یک مجموعه کامل حرفه‌ای شامل تولید کتاب، سی دی، پوستر و توزیع و فروش در سراسر کشور است.همچنین فروشگاه تخصصی کتاب‌های ورزشی و سایت فروش آنلاین کتاب‌های ورزشی جهت دسترسی و خرید آسان در اختیار علاقمندان می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

نشریات و کتاب | تازه‌های ورزش