اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951007208706663

گروه انتشاراتی بامدادکتاب و ورزش پیشنهاد می دهد

روش استفاده از تردمیل

کد: 13951007208706663

https://goo.gl/JeI49A

، تهران , (اخبار رسمی): انجام تمرینات هوازی به صورت صحیح و برنامه ریزی شده می تواند به کسب نتایج متعددی نظیر احساس سلامتی و نشاط، کاهش فشار عصبی، کاهش یا حفظ وزن مناسب، بهبود در تحمل انجام فعالیت های روزمره زندگی و ...منجر شود.

تردمیل (روش استفاده از آن)

با تردمیل، دیگر نیازی به فضای زیاد جهت انجام تمرینات خود نداشته و می‌توانید در زمان‌های مناسب در منزل، به فعالیت ورزشی بپردازید

به گزارش اخبار رسمی به نقل از انتشارات بامدادکتاب، کم‌تحرکی، ثمره‌ زندگی در شهرهای بزرگ با فواصل طولانی بین نقاط مختلف آن و تغییر در نحوه‌ی زندگی و کار انسان امروزی است. 

هر روز از روز قبل، کم تحرک‌تر شده و این امر، عوارض متعددی را سبب می‌شود، کم‌تحرکی، منجر به کاهش حداکثر اکسیژن مصرفی فرد شده، در نتیجه،‌ قابلیت‌های حرکتی و توانمندی‌های فردی را تحت تاثیر قرار می‌دهد. 

در این شرایط، برو‌ن‌ده و حجم ضربه‌ای قلب نیز کاهش پیدا کرده و از طرفی ضربان قلب هنگام استراحت و در پاسخ به حرکت و فعالیت، افزایش می‌یابد؛ در عضلات، تغییرات زیادی ایجاد می‌شود و توانایی آن‌ها را برای انجام کارهای معمولی نیز کاهش می‌دهد؛ کم‌تحرکی، استخوان‌ها، غضروف‌ها، مفاصل و بافت‌های نرم را نیز تحت تاثیر قرار می‌دهد و استخوان‌ها تحلیل می‌روند، غضروف‌ها ضعیف و آسیب‌پذیر شده و بافت‌های نرم نیز دچار تغییرات ساختاری می‌شوند. 

احساس تعادل و هماهنگی در حرکات نیز دچار اختلال می‌شوند و در کنار همه‌ این مشکلات، سایر دستگاه‌های بدن نیز به‌نوعی دچار تغییراتی خاص شده که در نهایت منجر به عوارض شایع ناشی از کم‌تحرکی می‌شوند.

متخصصان علوم ورزشی، با شناخت دقیق از کارآیی حرکت، جهت ایجاد تغییرات مثبت در ساختار جسمانی و روانی افراد، اجرای تمرینات هوازی را توصیه می‌کنند. 

انجام تمرینات هوازی به‌صورت صحیح و برنامه‌ریزی شده، می‌تواند به کسب نتایج متعددی از جمله بهبود احساس سلامتی و نشاط، کاهش فشارهای عصبی، کاهش یا حفظ وزن مناسب، بهبود در تحمل انجام فعالیت‌های روزمره‌ی زندگی، تغییرات هورمونی (مانند افزایش اندورفین) و بسیاری اثرات مفید دیگر در بدن شوند؛ بنابراین به شکل کلی،‌ با یک برنامه‌ مناسب هوازی می‌توان کیفیت زندگی را ارتقا داد.

اجرای تمرینات هوازی،‌ نیاز به زمان و فضای مناسب دارد البته در سال‌های اخیر، با پیشرفت فن‌آوری، شاهد ارایه ابزارهای پیشرفته و زیبایی جهت اجرای تمرینات هوازی به بازار هستیم. 

بر اساس این گزارش، تردمیل از جمله‌ این وسایل است که همه‌روزه بر خریداران آن افزوده می‌شود تا در اماکن ورزشی و حتی در منازل از آن استفاده شود؛ با تردمیل، دیگر نیازی به فضای زیاد جهت انجام تمرینات خود نداشته و می‌توانید در زمان‌های مناسب در منزل، به فعالیت ورزشی بپردازید. 

جهت دانلود 20 صفحه اول کتاب به صورت فایل pdf می توان به این لینک مراجعه کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

انتشارات بامدادکتاب

گروه انتشاراتی بامدادکتاب و ورزش پیشگام و ماندگار در پیوند ورزش با دانش، دارای بیش از 15 سال تلاش بی وقفه در حوزه کتاب‌های تربیت بدنی و ورزشی است که یک مجموعه کامل حرفه‌ای شامل تولید کتاب، سی دی، پوستر و توزیع و فروش در سراسر کشور است.همچنین فروشگاه تخصصی کتاب‌های ورزشی و سایت فروش آنلاین کتاب‌های ورزشی جهت دسترسی و خرید آسان در اختیار علاقمندان می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

نشریات و کتاب | سلامت و زیبایی