اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951008209656663

انتشارات بامداد کتاب معرفی کرد

ابراز عشق به کودک به ماساژ

کد: 13951008209656663

https://goo.gl/Xtu5pL

، تهران , (اخبار رسمی): با روش ماساژ از طریق لمس کردن، محبت و عشق خود را به کودکتان ابراز تا از همان روزهای ابتدایی با او ارتباط خوبی برقرار کنید. شواهد علمی نشان داده که ماساژ کودک می تواند نقش مفیدی در شکل گیری رابطه بین مادر و کودک ایجاد کند.

ماساژ کودک

ماساژ می‌تواند عضلات کودک را تقویت کرده و او را تسکین دهد. اما از همه مهم‌تر، شما را قادر می‌سازد تا از طریق لمس‌ کردن محبت و عشق خود را به کودکانتان ابراز کنید

به گزارش روابط عمومی بامداد کتاب، والدین از طریق ماساژ کودکانشان، در مراقبت از آن‌ها اعتماد کسب می‌کنند. آن‌ها می‌آموزند که واکنش کودک به لمس کردن را مشاهده کرده و تفسیر کرده و تفسیر کنند. این واکنش‌ها علاوه بر اینکه ریتم‌های طبیعی نوزاد را مشخص می‌کند، نشان می‌دهند که او از چه چیزی خوشش می‌آید و از چه چیزی خوشش نمی‌آید و به این ترتیب به والدین کمک می‌کند تا نوزاد را راحت‌تر درک کنند و حتی بعضی اوقات ناتوانی خود در آرام کردن آن‌ها تحمل کنند. زمانی‌که والدین از تماشا و تشخیص واکنش‌های کودکشان لذت می‌برند و به آن‌ها پاسخ می‌دهند، کودک نیز متقابلاً واکنش نشان می‌دهد. بدین ترتیب رابطه‌ای مثبت بین آن‌ها شکل می‌گیرد. والدینی که با ما مشاوره کردند، به‌طور مشهودی نسبت به کودکانشان مهربان‌تر شدند، و کودکانشان نیز خوشحال‌تر و دارای اعتماد به نفس بیشتر به‌نظر می‌رسیدند. والدین عنوان کردند که از وقتی ماساژ کودکانشان را شروع کرده‌اند، آن‌ها آرام‌تر شده‌اند، کمتر گریه می‌کنند و بهتر می‌خوابند. والدینِ کودکانی که زیاد گریه می‌کردند، مخصوصاً کودکان دارای قولنج، عنوان کردند که حتی زمانی‌که ماساژ کودکشان را آرام نمی‌کرد، این احساس خوب را داشتند که سعی می‌کنند کار مثبتی انجام دهند و این موضوع باعث می‌شد راحت‌تر با مشکل کودک مواجه شوند. در مورد مادران مبتلا به افسرگیِ پس از زایمان نیز شواهد علمی نشان می‌دهند که ماساژ کودک می‌تواند نقش مفیدی در شکل‌گیری رابطه بین مادر و کودک ایفا نماید.

این نتایج دلگرم‌کننده، و این اعتقاد که همه خانواده‌ها می‌توانند از ماساژ بهره‌مند شوند، مشوق ما در نوشتن این کتاب بود. ماساژ می‌تواند عضلات و مفاصل کودک را تقویت نموده و به تسکین علائم برخی از ناخوشی‌های متداول در سال‌های اولیه زندگی کمک کند. اما از همه مهم‌تر، شما را قادر می‌سازد تا از طریق لمس‌ کردن محبت و عشق خود را به کودکانتان ابراز نمایید، و به شما کمک می‌کند تا از همان اوان زندگی با کودکانتان ارتباط برقرار کنید.

این کتاب به چهار فصل تقسیم شده است. فصل اول، با عنوانتکنیک‌های اصلی، تمام مالش‌های لازم برای انجام ماساژ کامل بدن را قدم به قدم به نمایش گذاشته و به شما می‌آموزد که چگونه می‌توانید ماساژ را در برنامه روزانۀ کودک خود بگنجانید. فصل مراقبت روزانه راه‌هایی برای قرار دادن نوازش‌های بیشتر در برنامه روزانه کودک توصیه کرده و شما را با دیدگاه‌های موجود در مورد ماساژ کودک در فرهنگ‌های مختلف آشنا می‌سازد. یک فصل هم در مورد مزایای ماساژ برای کودکان دارای نیازهای خاص وجود دارد.

اهمیت لمس کردن در رشد عاطفی، اجتماعی و جسمی کودک با مستندات علمی نشان داده شده است، هرجا نیاز بوده، این اطلاعات به صورت مجزا در داخل کادرهایی نشان داده شده تا بینش بیشتری در مورد روانشناسی کودک در اختیار والدین قرار داده شود. همچنین نتایج مطالعات علمی را در این کتاب نشان داده‌ایم تا خود والدین بتوانند در مورد آنچه که برای کودکانشان مناسب‌تر است، نتیجه‌گیری کنند.

نوازش محبت‌آمیزی که شما از طریق ماساژ وقف کودک می‌کنید، باعث تحکیم رابطۀ شما با او خواهد شد. اما مهم‌تر از آن این است که این کار امنیتی به او خواهد داد که برای تبدیل شدن به یک فرد خوشحال (خوشبخت)، دارای اعتماد به نفس و امنیت عاطفی بدان نیاز دارد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

انتشارات بامدادکتاب

گروه انتشاراتی بامدادکتاب و ورزش پیشگام و ماندگار در پیوند ورزش با دانش، دارای بیش از 15 سال تلاش بی وقفه در حوزه کتاب‌های تربیت بدنی و ورزشی است که یک مجموعه کامل حرفه‌ای شامل تولید کتاب، سی دی، پوستر و توزیع و فروش در سراسر کشور است.همچنین فروشگاه تخصصی کتاب‌های ورزشی و سایت فروش آنلاین کتاب‌های ورزشی جهت دسترسی و خرید آسان در اختیار علاقمندان می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سلامت و زیبایی