اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951011211066387

دربازدید معاون کنسولی و مجلس وزارت خارجه از پروژه مرکز همایش های اصفهان اعلام شد

ویزای الکترونیکی فرودگاهی در اصفهان ایجاد می شود

کد: 13951011211066387

https://goo.gl/QvdQT6

، اصفهان , (اخبار رسمی): معاون کنسولی، مجلس و امور ایرانیان خارج از کشور وزارت امور خارجه عدم آماده شدن مرکز همایش های بین المللی امام خامنه ای برای اجلاس کشورهای غیرمتعهد را اسباب خیری دانست تا مسئولان پروژه با فراغ بال و بدون اضطرار آن را تکمیل کنند.

ویزای الکترونیکی فرودگاهی در اصفهان ایجاد می شود

به گزارش اخبار رسمی به نقل از اداره ارتباطات شهرداری اصفهان حسن قشقاوی در حاشیه بازدید از مرکز همایش های بین المللی امام خامنه ای (مدظله العالی) اظهار کرد: تأمین بودجه برای ادامه ساخت و ساز و تکمیل این پروژه حرف اول را می زند.
وی با ابراز خرسندی از رشد فیزیکی ۶۵ درصدی مرکز همایش های بین المللی امام خامنه ای (مدظله العالی) ادامه داد: البته فکر نمی کردم در دوران رکود اقتصادی فعلی کشور، پیشرفت فیزیکی این مرکز تا این حد چشمگیر باشد و پیشرفت فیزیکی این پروژه واقعا چشمگیر است.
معاون کنسولی، مجلس و امور ایرانیان خارج از کشور وزارت امور خارجه ادامه داد: هنوز راه بسیار طولانی تا تکمیل این پروژه باقی مانده و باید به همین مقداری که برای ساخت آن تا به حال هزینه شده بودجه اختصاص یابد که شهرداری اصفهان در حال تأمین آن است تا ساختمانی در شأن مردم اصفهان ساخته شود.
به گفته وی بازدید شخصیت های بین المللی مثل وزیر امور خارجه و رئیس سازمان انرژی اتمی کشور می تواند در روند تکمیلی ساخت این مرکز موثر باشد و به تولید ایده های ناب توسط آن ها بیانجامد.
قشقاوی عدم آماده شدن این سالن برای اجلاس کشورهای غیرمتعهد را اسباب خیری دانست تا مسئولان پروژه با فراغ بال و بدون اضطرار آن را تکمیل کنند.
وی ادامه داد: اصفهان بهترین شهر جهان به عنوان نصف جهان معرفی شده است، مرکز همایش های بین المللی آن هم باید به بزرگی و عظمت همین عنوان باشد از این رو باید با به کارگیری بهترین تجهیزات و امکانات از قبیل سیستم های صوتی و الکترونیک تمام تلاش خود را انجام داده تا الگویی موفق در استان اصفهان ارائه دهیم.
وی معتقد است: این ساختمان می تواند مورد بازدید گردشگران قرار بگیرد چراکه بازدید از سازه های جدید در کنار سازه های قدیمی از علاقه مندی های آن هاست.
وی هدف خود از سفر به اصفهان را بررسی راهکارهای تأمین ساختمان مناسب برای نمایندگی وزرات خارجه در اصفهان اعلام کرد و گفت: بر اساس پیگیری هایی که قبل از این داشتیم امروز با شهردار اصفهان طی دیداری پیرامون این ساختمان بحث و تبادل نظر شد که به نتایج خوبی رسیدیم.
وی با تاکید بر اینکه امیدواریم ساختمان آبرومندی برای نمایندگی وزارت خارجه در اصفهان ایجاد شود، عنوان کرد: برای نمایندگی اصفهان باید ساختمانی که از ثبات برخوردار بوده و استیجاری نباشد در نظر گرفت.
قشقاوی از دایر شدن موزه تاریخ روابط خارجی با همکاری شهرداری اصفهان در ساختمان جدید نمایندگی وزارت خارجه در اصفهان خبرداد و گفت: اسناد سیاست خارجی مربوط به اصفهان در این موزه به معرض نمایش گذاشته می شوند.
معاون کنسولی، مجلس و امور ایرانیان خارج از کشور وزارت امور خارجه با اعلام اینکه به زودی ویزای الکترونیکی فرودگاهی در اصفهان ایجاد می شود، بیان کرد: معنای ویزا این است که هرکس با یک تلفن همراه ساده از هرگوشه جهان به جزء ۱۰ کشوری که ویزای فرودگاهی به آنها نمی دهیم می تواند درخواست ویزا کرده و از طریق اینترنت با دریافت یک کد در فرودگاه اصفهان ویزا دریافت کند.
وی در پایان گفت: این خدمت در حال حاضر تنها در شهر شیراز در حال اجراست و امیدواریم ظرف یک ماه آینده در اصفهان نیز ارائه شود ، این مهم در گسترش توریسم بسیارموثر است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری اصفهان

استان اصفهان با مساحت 1070443 کیلومتر مربع، حدود 25/6 درصد از مساحت کل کشور را به خود اختصاص داده است. این استان بین 30 درجه و 42 دقیقه تا 34 درجه و 30 دقیقه عرض شمالی و 49 درجه و 36 دقیقه تا 55 درجه و 32 دقیقه طول شرقی در ایران مرکزی قرار دارد، در حالی که شهر اصفهان با طول جغرافیایی 51 درجه و 39 دقیقه و 40 ثانیه شرقی و عرض جغرافیایی 32 درجه و 38 دقیقه و 30 ثانیه شمالی بعد از تهران و مشهد سومین شهر بزرگ ایران است. استان اصفهان با استانهای دهگانه همسایگی دارد، از شمال به استانهای مرکزی و سمنان، از جنوب به استانهای فارس و کهکیلویه و بویراحمد از مشرق با استانهای یزد و خراسان و از مغرب به استانهای خوزستان و چهارمحال و بختیاری و لرستان محدود می‌شود از نظر وسعت، استان اصفهان بعد از استانهای خراسان، کرمان، سیستان و بلوچستان و فارس حائز مقام پنجم است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]