اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951013212486663

درباره کتاب ورزش و بیماری ها

بدن کم تحرک میزبان بیماری می شود

کد: 13951013212486663

https://goo.gl/LCL8fj

، تهران , (اخبار رسمی): کتاب «ورزش و بیماری‌ها (جنبه‌های بالینی فیزیولوژی ورزشی)» به زبانی ساده و کاملا علمی برخی از بیماری‌هایی که افراد جامعه به آن مبتلا هستند را بیان و نقش ورزش و فعالیت بدنی را در آنها بررسی کرده است.

ورزش و بیماری ها

عدم فعالیت بدنی و کم‌تحرکی موجب بروز برخی از بیماری‌ها می‌شود

به گزارش روابط عمومی انتشارات بامدادکتاب، عدم فعالیت بدنی و کم‌تحرکی موجب بروز برخی از بیماری‌ها می‌شود. متاسفانه جوامع بشری در حال حاضر با این پدیده روبرو هستند. کتاب موجود که تحت عنوان «ورزش و بیماری‌ها (جنبه‌های بالینی فیزیولوژی ورزشی)» مشتمل بر هیجده فصل است که سعی شده است به زبان ساده و همزمان کاملا علمی برخی از بیماری­هایی که افراد جامعه به آن مبتلا هستند را بیان کند.

فصل اول کتاب، در مورد فشار خون و عوامل مرتبط با آن و نیز ملاحظات ویژه تمرین و سازگاری به تمرینات ورزشی آورده شده است. در فصل دوم در رابطه با چربی خون بالا و توصیه‌های ورزشی آمده است. فصول بعدی نیز، بیماری­ها و عوارض مربوط به آن، علائم و توصیه‌های ورزشی به شکل منظم و متوالی بیان گردیده است. همچنین، از بیماری‌هایی مانند دیابت و انواع آن، بیماری‌های قلبی- عروقی، سکته و آسیب مغزی، آسم، سرطان و آرتریت، پوکی استخوان، کمردرد، صرع و بیماری‌های محدودکننده بافت ریوی و بازتوانی تنفسی و در نهایت در مورد بیماری ایدز مطالبی بیان شده است.

محتوای کتاب حاصل بررسی برخی از منابع معتبر و یافته‌های جدید در حوزه فیزیولوژی ورزشی بالینی، فیزیولوژی ورزشی کاربردی، پزشکی ورزشی و مقالات علمی است که به رسم امانت در منابع پایانی آمده است. مطالب این کتاب به نوعی بر مباحث و اهدافی که در سرفصل‌های جدید وزارت علوم در رشته تربیت‌بدنی و علوم ورزشی آمده، توجه شده تا بتواند نیازهای این حوزه را تا حدی پاسخگو باشد و اطلاعات مفیدی را به خوانندگان ارائه دهد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و دانلود فایل پی دی اف 20 صفحه اول کتاب، لطفا به این لینک زیر مراجعه کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

انتشارات بامدادکتاب

گروه انتشاراتی بامدادکتاب و ورزش پیشگام و ماندگار در پیوند ورزش با دانش، دارای بیش از 15 سال تلاش بی وقفه در حوزه کتاب‌های تربیت بدنی و ورزشی است که یک مجموعه کامل حرفه‌ای شامل تولید کتاب، سی دی، پوستر و توزیع و فروش در سراسر کشور است.همچنین فروشگاه تخصصی کتاب‌های ورزشی و سایت فروش آنلاین کتاب‌های ورزشی جهت دسترسی و خرید آسان در اختیار علاقمندان می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]