اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951018215596663

گروه انتشاراتی بامدادکتاب و ورزش منتشر کرد

تمرین با وزنه، راهنمایی برای همه

کد: 13951018215596663

https://goo.gl/q4TKTE

، تهران , (اخبار رسمی): کتاب تمرین با وزنه مجموعه‌ای است ساده و جذاب از اطلاعات و تمرینات که جهت سه گروه افراد مبتدی، متوسط و باتجربه و در سطح عالی تقسیم‌بندی شده است.

تمرین با وزنه

به‌یاد داشته باشید که باید همیشه کل بدن را تمرین دهید. تمرین، تمرین و تمرین کلید موفقیت است.تنوع در تمرین‌ها، وزنه‌ها و رژیم غذایى در واقع عامل موفقیت شماست.

به گزارش اخبار رسمی به نقل از انتشارات بامدادکتاب، به‌یاد داشته باشید که باید همیشه کل بدن را تمرین دهید. تمرین، تمرین و تمرین کلید موفقیت است.تنوع در تمرین‌ها، وزنه‌ها و رژیم غذایى در واقع عامل موفقیت شماست.

سه مرحله تمرینات با وزنه

اگر شما به‌تازگی تمرینات با وزنه را شروع کرده‌اید، نیاز خواهید داشت ابتدا مرحله مقدماتى را شروع کنید، سپس مرحله میانى(متوسط) و در پایان وارد مرحله پیشرفته شوید؛ اما بدون توجه به اینکه شما در چه سطحى (مقدماتى، متوسط، پیشرفته) تمرین با وزنه را انجام مى‌دهید، به‌یاد داشته باشید که باید همیشه کل بدن را تمرین دهید. تمرین، تمرین و تمرین کلید موفقیت است.

نکاتى براى افراد مبتدى

خوب! حالا شما یک مبتدى هستید! باید تصمیم بگیرید زندگى و بدن خود را تغییر دهید. خبر خوب براى شما این است که با تغییر رژیم غذایى و شروع یک برنامه فعالیت ورزشى، به‌سرعت و به‌راحتی عضلات رشد مى‌کند. در همه حال، تلاش کنید از تمرینات این کتاب استفاده کنید و درخواهید یافت که با به‌کار بستن نکات و راهنمایى‌هاى این کتاب، می‌توانید بدون برهم زدن روند عادى زندگى خود، توده عضلات خود را به میزان دلخواه، افزایش دهید.

به‌طور کلى، باید سه بار در هفته، تمرین‌هاى با وزنه را انجام دهید، انتخاب مقدار وزن وزنه باید به‌گونه‌اى باشد که بتوانید هر تمرین را شش بار تکرار کنید. آزمایش و تجربه‌کردن وزنه‌ها، کلید موفقیت است. مهم‌ترین مورد که باید به خاطر داشته باشید این است که، هنگامی‌که توانستید هر تمرین را ده بار تکرار کنید، زمان آن است که وزنه‌ها را اضافه کنید و دوباره تعداد دفعات و تکرار تمرین را به شش برسانید.

نکاتى براى تمرین‌کنندگان سطح متوسط

همان‌طور که انتظار مى‌رود، هنگامی‌که به سطح متوسط تمرین با وزنه مى‌رسید، برنامه‌هاى حرکتى تا حدودى سخت‌تر مى‌شوند. اکنون باید شروع کنید تا نتیجه تمرینات و کار سخت خود را بر روى بدن خود ببینید و نوبت آن است که فشار بیشترى آورده و از نتیجه حرکت خود به مرحله بعد راضى شوید.

بدن شما به انجام سه دوره (ست) از هر تمرین نیاز خواهد داشت اما توجه به این امر هنوز حیاتى است که قانون تکرارهایی که در سطح مبتدى یاد گرفته‌اید را به‌خاطر داشته باشید. در این سطح از پیشرفت، توصیه مى‌شود که هر دوره تمرین را به‌صورت معمول انجام دهید و همچنین با یک دمبل سنگین‌تر و یا هالترى که با وزنه‌هاى بیشتر سنگین شده است کار کنید.

نکاتى براى تمرین‌کنندگان سطح پیشرفته

به خودتان تبریک بگویـید! اکنون شما در اوج پیشرفت و عملکرد هستید! تمرینات سطح متوسط براى پیشرفت و توسعه جسمانى را به‌خوبی فرا گرفته‌اید. اکنون می‌توانید مقدار وزنه‌هاى بیشترى را استفاده کرده و دوباره از قانون «خستگى» پیروى کنید. تمرینات و برنامه‌هاى حرکتى شما خسته‌کننده خواهند بود اما اجازه ندهید این موضوع سبب نگرانى‌تان شود زیرا پیش از این عضلات خود را براى غلبه بر این فشارها تقویت کرده‌اید و در واقع مى‌توانید از اعمال فشار بر بدن خود در سالن ورزشى، لذت ببرید.

هنگامی‌که به این مرحله مى‌رسید، باید بدانید که بدن در بهترین وضعیت ممکن اجرایى و عملکردى است. کلید موفقیت گوش فرا دادن به مواردى است که بدن به‌شما مى‌گوید و اگر از اینکه به اندازه یار کمکى خود نمى‌توانید وزنه بلند کنید احساس بدى دارید، به‌این معنى نیست که شما ضعیف‌تر هستید.  هرگز به‌خود اجازه ندهید که برنامه‌هاى حرکتى مشابه فعالیت دوستان خود را انجام دهید. همان‌گونه که در دو مرحله قبلى گفته شد تنوع در تمرین‌ها، وزنه‌ها و رژیم غذایى در واقع عامل موفقیت شماست.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و دانلود فایل پی دی اف20 صفحه اول کتاب، لطفا به آدرس این لینک مراجعه فرمایید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

انتشارات بامدادکتاب

گروه انتشاراتی بامدادکتاب و ورزش پیشگام و ماندگار در پیوند ورزش با دانش، دارای بیش از 15 سال تلاش بی وقفه در حوزه کتاب‌های تربیت بدنی و ورزشی است که یک مجموعه کامل حرفه‌ای شامل تولید کتاب، سی دی، پوستر و توزیع و فروش در سراسر کشور است.همچنین فروشگاه تخصصی کتاب‌های ورزشی و سایت فروش آنلاین کتاب‌های ورزشی جهت دسترسی و خرید آسان در اختیار علاقمندان می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

نشریات و کتاب | تازه‌های ورزش