اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951103224866663

پیشنهاد گروه انتشاراتی بامدادکتاب و ورزش

برای بهبود زندگی پیاده روی کنید

کد: 13951103224866663

https://goo.gl/LxhYud

، تهران , (اخبار رسمی): هر هفته با پدر و مادر، بچه ها، همسر یا همکارانتان پیاده روی کنید، تجربه های خوبی بدست می آورید که زندگی و رابطه شما را بهبود می‌بخشد.

پیاده روی

هنگامى که پیاده‌روى مى‌کنید به شما احساس منحصر به‌فردى از خشنودى و رضایت دست مى‌دهد. پیاده‌روى منظم به زندگى‌تان انرژى مى‌افزاید

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی انتشارات بامدادکتاب، پیاده‌روى، ورزشى ساده و آسان است که بدون نیاز به لوازم تخصصى ورزشى قابل اجراست. هر شخصى روزانه برای فعالیت و کارى که انجام مى‌دهد خواه یا ناخواه پیاده‌روى مى‌کند.

گسترش پیاده‌روى یکى از عوامل بسیار مؤثر در بالا بردن کیفیت اجتماعى و غنا بخشیدن به فعالیت‌هاى لذت‌بخش فرهنگى و روحى مورد نیاز است. درهمین زمینه انتشارات بامداد کتاب ورزش، کتاب پیاده روی را راهی بازار نشر کرده است. امید است که این کتاب خدمتى به جامعه در جهت ترویج فرهنگ ورزش و ورزش همگانى به‌‌ویژه پیاده‌روى باشد.

فصل اول کتاب پیاده‌روی

در طول زندگى‌ام به بیش از 150 هزار نفر یاد داده‌ام که از ورزش کردن لذت ببرند و کیفیت زندگى‌شان را بهبود بخشند. همه مى‌توانند بدون درد و ناراحتى یک پیاده‌رونده فعال شوند. تمام آنچه براى شروع این فرآیند نیاز دارید میل به احساس بهتر و گذراندن هفته‌اى 3 ساعت منظم براى حرکت دادن پنجه‌ها و ماهیچه‌ها است. همان‌طور که فرآیند بهبود ماهیچه‌ها را انجام مى‌دهید، از این حس اعتماد به نفس و برترى لذت مى‌برید. شما در حال تبدیل شدن به یک ورزشکار هستید.

هنگامى که پیاده‌روى مى‌کنید به شما احساس منحصر به‌فردى از خشنودى و رضایت دست مى‌دهد. پیاده‌روى منظم به زندگى‌تان انرژى مى‌افزاید. رضایت‌بخش است که مى‌توانید در هر جا و هر روز هفته پیاده‌روى کنید. در حالى که ممکن است نیاز به پیاده‌روى متناوب (نامنظم) داشته باشید و در برخى روزهاى هفته استراحت کنید. بیشتر کسانى که طی سال پیاده‌روى مى‌کنند از پیاده‌روى روزانه لذت مى‌برند.

هدف این کتاب آشنا کردن شما با فواید پیاده‌روى به صورت مستقیم است و هدف اولیه آن، این است که کمک کند خودتان به فرآیند سوخت‌وساز و واکنش مغزى آگاه شوید. اگر به این فرآیند پایدار باشید زندگى‌تان را با پیاده‌روى پربار مى‌سازید.

اگر مى‌خواهید از شور و شوق پیاده‌روى در اطراف خود لذت ببرید به پیاده‌روى‌هاى طولانی بپردازید. تمام اطلاعات در این کتاب وجود دارد. هنگامى که یاد مى‌گیرید چگونه از هر جلسه ورزشى لذت ببرید همه چیز بهتر خواهد شد.

آنچه بیان مى‌شود به عنوان راهکاری است از طرف یک ورزشکار به همه مردم، از طرف کسى که با پیاده‌روى خو گرفته و بیش از 30 سال است که با هزاران نفر مثل شما کار مى‌کند. منظورم این نیست که اینها مشاوره پزشکى یا حقیقت علمى بوده است. همیشه بخندید و از پیاده‌رویتان لذت ببرید. مطمئن باشید که این کتاب مى‌تواند زندگى‌تان را تغییر دهد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

انتشارات بامدادکتاب

گروه انتشاراتی بامدادکتاب و ورزش پیشگام و ماندگار در پیوند ورزش با دانش، دارای بیش از 15 سال تلاش بی وقفه در حوزه کتاب‌های تربیت بدنی و ورزشی است که یک مجموعه کامل حرفه‌ای شامل تولید کتاب، سی دی، پوستر و توزیع و فروش در سراسر کشور است.همچنین فروشگاه تخصصی کتاب‌های ورزشی و سایت فروش آنلاین کتاب‌های ورزشی جهت دسترسی و خرید آسان در اختیار علاقمندان می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

نشریات و کتاب | تازه‌های ورزش