اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951104225066858

افتتاح شعبه فروشگاه «حجاب فاطمی» در اصفهان

کد: 13951104225066858

https://goo.gl/N7OMNl

، مشهد , (اخبار رسمی): با توجه به برنامه‌ریزی جهت گسترش شبکه فروشگاهی و دسترسی به محصولات مورد نیاز شعبه فروشگاه حجاب فاطمی در اصفهان افتتاح شد.

حجاب فاطمی به ایستگاه اصفهان رسید

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی  گروه فرهنگی تولیدی حجاب فاطمی حمیدرضا نبی‌خواه مدیر این گروه ضمن تاکید بر لزوم گسترش شبکه توزیع محصولات مورد نیاز حجاب و عفاف گفت: با توجه به استقبال مردم و در راستای ایجاد دسترسی آسان هم‌میهنان خصوصاً بانوان محجبه، شعبه جدید این گروه تولیدی در شهر اصفهان تاسیس شد.

وی ادامه داد: علاوه بر حفظ کیفیت و همچنین افزودن تنوع در محصولات، سعی بر این شده تا تمامی سلایق و نیاز‌های بانوان فراهم شود ضمن آنکه دسترسی آسان برای انتخاب و خرید در سایر شهر‌ها در دستور کار گروه قرار گرفته است بنابراین با افتتاح این مرکز فروش اعلام آمادگی می‌شود تا با تمام هموطنانی که پتانسیل و امکانات لازم جهت تاسیس مرکز فروش محصولات حجاب را دارا هستند همکاری کنیم.

بر اساس این گزارش، به دلیل استقبال خوب مردم اصفهان و خرید‌های متناوبی که از طریق وب سایت حجاب فاطمی انجام شد لازمه کار برای ایجاد فروشگاه در این شهر به‌درستی نیازسنجی شد.

انتظار می‌رود که بانوان محجبه ضمن استقبال از این فروشگاه به حجاب فاطمی در پیشرفت و ارتقای جایگاه و فرهنگ سازی حجاب و عفاف کمک کنند. این فروشگاه در شهر اصفهان خیابان احمد آباد ابتدای خیابان گلزار مقابل کوچه 55 افتتاح شده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

حجاب فاطمی

گروه فرهنگی تولیدی حجاب فاطمی اولین برند ثبت شده حجاب در ایران می باشد که با بیش از 30 سال سابقه فعالیت در زمینه فرهنگ سازی حجاب و عفاف و همچنین تولید و توزیع محصولات ویژه حجاب به بانوان محجبه ایران اسلامی خدمات رسانی میکند. اینک به لطف باریتعالی حجاب فاطمی با 8 شعبه در شهر مقدس مشهد و بیش از 20 مرکز فروش محصولات در شهرهای مختلف و همچنین فروش آنلاین محصولات از طریق www.hejabfatemi.ir درکنار شماست

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

کسب و کار و خرده فروشی | مد و لباس