اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960706262536858

در  همایش چهره‌های ماندگار صنعت و کارآفرینان برتر مشهد:

حجاب فاطمی موفق به دریافت تندیس زرین و لوح تقدیر در چهره‌های ماندگار

کد: 13960706262536858

https://goo.gl/a4Nq8b

، مشهد , (اخبار رسمی): گروه فرهنگی تولیدی حجاب فاطمی با رای بالا هیئت نظارت، مفتخر به دریافت تندیس زرین و لوح تقدیر به دلیل نوآوری در صنعت پوشاک و کار آفرینی، در همایش چهره‌های ماندگار صنعت و کارآفرینان برتر مشهد گردید.

حجاب فاطمی موفق به دریافت تندیس زرین ولوح تقدیر در چهره های ماندگار مشهد شد
لحظه دریافت لوح تقدیر و تندیس زرین مدیر عامل حجاب فاطمی

مدیر گروه فرهنگی تولیدی حجاب فاطمی عنوان کرد این تندیس و لوح تقدیر هدیه ای برای من نیست ایجاد یک راه ممتد برای گروه حجاب فاطمی خواهد بود تا با پتانسیل های موجود کماکان به عنوان چهره ماندگار باقی بماند

به گزارش گروه فرهنگی تولیدی حجاب فاطمی ، همایش چهره‌های ماندگار صنعت در مشهد در حالی به کار خود خاتمه داد که این شرکت موفق به دریافت تندیس زرین و لوح تقدیر به خاطر نوآوری در صنعت پوشاک و کار آفرینی شد.

حمید رضا نبی خواه مدیرعامل  گروه فرهنگی تولیدی حجاب فاطمی ضمن اعلام این خبر گفت: چهره‌های ماندگار صنعت و کار آفرین که هر ساله با هدف شناسایی و تقدیر از مجموعه‌های موفق‌ در صنعت برگزار شده و در پایان آن به برگزیدگان در زمینه‌های کار آفرینی و نوآوری و مشتری مداری تندیس‌های همایش و لوح تقدیراهدا می‌شود.

وی به تلاش‌های انجام شده در مجموعه گروه فرهنگی تولیدی حجاب فاطمی برای کسب این عنوان اشاره و افزود: 30 سال حرکت رو به جلو و نوآوری در تنوع محصولات و همچنین مشتری مداری در شعب حجاب فاطمی افتخاری برای من و گروهم است.

حمید رضا نبی خواه ادامه داد: از کسب این افتخار بسیار خوشحالیم و این مساله انگیزه‌ای خواهد بود تا با برنامه ریزی دقیق و استفاده از علم روز گام‌های بعدی را نیز با موفقیت برداریم.

اوبه تشریح برنامه‌های آتی مجموعه پرداخت و گفت:  این تندیس و لوح تقدیر هدیه ای برای من نیست ایجاد یک راه ممتد و هدفی والا برای مجموعه حجاب فاطمی خواهد بود تا با پتانسیل‌های موجود در گروه کماکان به عنوان چهره ماندگار باقی بماند.

گفتنی است این همایش از ابتدای سال با بررسی منتخبین بخش‌های مختلف همایش آغاز و تا 23 مرداد 96 با حضور بیش از 120 برند و شرکت و مجموعه فعال در عرصه صنعت  به میزبانی مشهد مقدس 2017 در هتل میثاق مشهد برگزار شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

حجاب فاطمی

گروه فرهنگی تولیدی حجاب فاطمی اولین برند ثبت شده حجاب در ایران می باشد که با بیش از 30 سال سابقه فعالیت در زمینه فرهنگ سازی حجاب و عفاف و همچنین تولید و توزیع محصولات ویژه حجاب به بانوان محجبه ایران اسلامی خدمات رسانی میکند. اینک به لطف باریتعالی حجاب فاطمی با 8 شعبه در شهر مقدس مشهد و بیش از 20 مرکز فروش محصولات در شهرهای مختلف و همچنین فروش آنلاین محصولات از طریق www.hejabfatemi.ir درکنار شماست

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]