اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960725264626858

حجاب فاطمی همراه و همگام با زائرین اربعین حسینی

چادر حجاب و چادر لبنانی 2 محصول ویژه پیاده روی اربعین اباعبدالله الحسین (ع)

کد: 13960725264626858

https://goo.gl/Sykd2d

، مشهد , (اخبار رسمی): محصولات جدید گروه فرهنگی تولیدی «حجاب فاطمی»، با نام های چادر لبنانی و چادر حجاب در شعب حجاب فاطمی در سراسر ایران و وب سایت رسمی حجاب فاطمی جهت یک پیاده روی راحت و سریع، همگام با زائرین اربعین تا کربلا عرضه شدند.

چادر حجاب و چادر لبنانی 2 محصول ویژه پیاده روی اربعین اباعبدالله الحسین (ع)
چادر حجاب و چادر لبنانی 2 محصول ویژه پیاده روی اربعین اباعبدالله الحسین (ع)

به گزارش  روابط عمومی گروه فرهنگی تولیدی حجاب فاطمی، از امروز شعب حجاب فاطمی در سراسر ایران و همچنین وب سایت رسمیحجاب فاطمی آماده‌ی ارائه‌ی چادر حجاب و چادر لبنانی برای بانوان گرامی‌که قصد شرکت در راهپیمائی میلیونی اربعین حسینی را دارند، است.

بر اساس این گزارش، این چادر‌ها که به عنوان چادرهای جلوبسته و با پوشش کامل ارائه می‌شوند، با نیاز سنجی بانوان زائر اربعین توانسته است ویژگی‌های تازه‌ای نظیر  پوشش بهتر و راحتی بیشتر جهت پیاده‌روی اربعین و همچنین در آغوش گرفتن کودک را ارائه کند. این محصول تازه علاوه بر پوشش کامل و راحتی بلقوه را برای بانوان فاطمی که در این ایام قصد تشرف به کربلای معلا را دارند فراهم کند.

بر پایه این اطلاع رسانی،  چادر حجاب و چادر لبنانی دارای محاسنی هستند که اعم از بسته بودن جلوی چادر دارای مقنعه و پوشیه سرخود آستین تلسکوپی، جیب داخلی و ... است و می‌تواند باعث یک پیاده روی راحت و سریع شود.

حمید رضا نبی خواه، مدیرعامل گروه فرهنگی تولیدی حجاب فاطمی ارائه این چادر‌ها را نتیجه بررسی نیاز زائرین و بانوان گرامی‌ در سال‌های گذشته در بزرگترین نشست جهان اسلام (اربعین حسینی) در بین بانوان زائر دانست.

وی افزود این محصولات از هم اینک در دسترس بانوان گرامی‌ است و ادامه داد: چادر لبنانی همانگونه که از نامش مشخص است از سبک چادر‌های عربی است که بیشتر در کشور‌های لبنان و فلسطین مورد استفاده است. این چادر همانند سایر چادر‌های عربی از عرض زیادی بهره مند است و گشادی و راحتی خاصی دارد و به دلیل داشتن مچ‌های 15 سانتی که به نوعی حالت آستین دارند آزادی عمل در کارهای روزمره و خصوصا پیاده‌روی، استفاده از کوله و در آغوش گرفتن فرزند را برای بانوان محجبه را فراهم نموده است. چادر لبنانی داری کاپ روی سر (جایگزین هد) جهت عدم خروج موها از زیر چادر است و همچنین نقابی با ۲ دکمه مخصوص جایگزینی بجای مقنعه دارد که در حالت دیگر پوشیه است. همچنین جلوی چادر با زیپ مخفی بسته شده تا آزادی عمل ویژه ای برای بانوان فراهم کند. همچنین چادر حجاب دارای سبک ایرانی است و تمام خصوصیات چادر لبنانی را داراست و علاوه بر آن دارای جیب داخلی جهت کیف پول و گوشی موبایل و همچنین آستین تلسکوپی جهت وضو گیری راحت است و با دارابودن آستین تلسکوپی نیاز به استفاده از ساق دست نیز برطرف می‌شود.

نبی‌خواه در پایان افزود: امیدوارم زائران گرامی‌ حضرت سید الشهدا (ع) در اربعین امسال نایب الزیاره و دعاگوی همکاران من در گروه فرهنگی تولیدی حجاب فاطمی‌ باشند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

حجاب فاطمی

گروه فرهنگی تولیدی حجاب فاطمی اولین برند ثبت شده حجاب در ایران می باشد که با بیش از 30 سال سابقه فعالیت در زمینه فرهنگ سازی حجاب و عفاف و همچنین تولید و توزیع محصولات ویژه حجاب به بانوان محجبه ایران اسلامی خدمات رسانی میکند. اینک به لطف باریتعالی حجاب فاطمی با 8 شعبه در شهر مقدس مشهد و بیش از 20 مرکز فروش محصولات در شهرهای مختلف و همچنین فروش آنلاین محصولات از طریق www.hejabfatemi.ir درکنار شماست

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

کسب و کار و خرده فروشی | مد و لباس