اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960528258296858

 جشنواره هدیه سرد تابستانی حجاب فاطمی آغاز شد:

تخفیف استثنائی انواع چادر و پارچه‌های چادری از 28 مرداد ماه 1396

کد: 13960528258296858

https://goo.gl/PNSy9b

، مشهد , (اخبار رسمی):  جشنواره هدیه سرد تابستانی انواع چادر و پارچه‌های چادری به مناسبت خجسته پیوند آسمانی حضرت علی بن ابیطالب (ع) و بانو فاطمه الزهرا (س) از 28 مرداد ماه 1396 آغاز و تا 2 شهریور ماه 1396 ادامه دارد.

تخفیف‌استثنایی انواع چادر و پارچه های چادری از 28 مرداد ماه 1396
تخفیف‌استثنایی انواع چادر و پارچه های چادری از 28 مرداد ماه 1396

به گزارش روابط عمومی گروه فرهنگی تولیدی حجاب فاطمی، جشنواره تخفیف‌های ویژه محصولات این شرکت با عنوان جشنواره هدیه سرد تابستانی به مناسبت خجسته پیوند آسمانی حضرت علی بن ابیطالب (ع) و بانو فاطمه الزهرا (س) و در دوره زمانی هفت روز برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش، مشتریان در مدت این جشنواره می‌توانند محصولات حجاب فاطمی را که با همکاری خیرین و موسسات مختلف با قیمت‌هایی فوق استثنایی عرضه می‌شود، از طریق شعب حجاب فاطمی در مشهد و یا مراجعه به وبسایت حجاب فاطمی با آدرس  www.hejabfatemi.com  تهیه کنند.

حمید رضا نبی خواه مدیرعامل شرکت گروه فرهنگی تولیدی حجاب فاطمی مشتری‌مداری را هدف اصلی برگزاری این جشنواره دانست وتصریح کرد: سعی می‌شود در دوره زمانی مشخصی با برگزاری جشنواره‌هایی از این دست، ضمن افزایش ارتباط دوسویه با مشتریان، بستری برای بهره‌مندی همه اقشار از محصولات شرکت فراهم شود.

او به تشریح جزئیات بیشتر این جشنواره پرداخت و ادامه داد: بنا به درخواست بانوان گرامی و تماس‌های متعدد مشتریان، تصمیم بر فروشی ویژه همانند فروش بهمن ماه گرفته شد. تا همه بانوان بتوانند از محصولات ما با همکاری خیرین محترم خریداری کنند . هدف از این جشنواره رضایت ماه بانوی دو عالم حضرت فاطمه (س) و علی ابن ابی طالب علی (ع) و دعای خیر مردم می باشد و حجاب فاطمی همیشه سعی بر این داشته تا رضایت مشتری را به سوی خود جلب نموده و در کنار کسب درآمد همواره عمل خیرانه انجام دهد.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات تکمیلی می‌توانند به سایت این گروه و یا کانال تلگرامی آن به آدرس https://t.me/hejabfatemi مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

حجاب فاطمی

گروه فرهنگی تولیدی حجاب فاطمی اولین برند ثبت شده حجاب در ایران می باشد که با بیش از 30 سال سابقه فعالیت در زمینه فرهنگ سازی حجاب و عفاف و همچنین تولید و توزیع محصولات ویژه حجاب به بانوان محجبه ایران اسلامی خدمات رسانی میکند. اینک به لطف باریتعالی حجاب فاطمی با 8 شعبه در شهر مقدس مشهد و بیش از 20 مرکز فروش محصولات در شهرهای مختلف و همچنین فروش آنلاین محصولات از طریق www.hejabfatemi.ir درکنار شماست

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

مد و لباس | حراج و تخفیف