اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960301249636858

از سوی گروه فرهنگی تولیدی حجاب فاطمی

دوره آموزشی کارگاه مشتری‌مداری برگزار شد

کد: 13960301249636858

https://goo.gl/Wsu25A

، مشهد , (اخبار رسمی): دوره آموزشی کارگاه مشتری مداری (CRM ) از سوی گروه فرهنگی تولیدی حجاب فاطمی به میزبانی شعبه VIP برگزار شد.

مدیریت حجاب فاطمی در حال بیان انگیزه برگزاری این کارگاه

به گزارش روابط عمومی گروه فرهنگی تولیدی حجاب فاطمی مدیرعامل این گروه گفت: هدف از برگزاری این دوره ارتقای سطح دانش واحد فروش بود زیرا به دنبال آن هستیم تا با ایجاد بسترهای مناسب در چارچوب ارتقای کیفی همکاران واحد فروش شعب مشهد، بستر پیشرفت بهتر و بیش‌تر این واحد فراهم شود .

حمید‌رضا نبی‌خواه درباره زمینه‌ها و نتایج این دوره آموزشی افزود: خوش‌بختانه تمام همکاران ما در این واحد علاوه بر اشتیاق برای آموزش و فراگیری علم روز متعهد هستند تمام آموخته‌های این کارگاه را برای رضایت‌مندی بیش‌تر مشتریان حجاب فاطمی در شعب اجرایی کنند.

او گفت: امید داریم بتوانیم از این پس هر فصل دست‌کم یک دوره از این کارگاه‌ها را برگزار کنیم.

گفتنی است این دوره روز دوشنبه یکم خردادماه به مدت پنج ساعت برگزار شد.

علاقه‌مندان می‌توانند برای مشاهد تصاویر کارگاه از نشانی http://www.hejabfatemi.com دیدن کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

حجاب فاطمی

گروه فرهنگی تولیدی حجاب فاطمی اولین برند ثبت شده حجاب در ایران می باشد که با بیش از 30 سال سابقه فعالیت در زمینه فرهنگ سازی حجاب و عفاف و همچنین تولید و توزیع محصولات ویژه حجاب به بانوان محجبه ایران اسلامی خدمات رسانی میکند. اینک به لطف باریتعالی حجاب فاطمی با 8 شعبه در شهر مقدس مشهد و بیش از 20 مرکز فروش محصولات در شهرهای مختلف و همچنین فروش آنلاین محصولات از طریق www.hejabfatemi.ir درکنار شماست

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]