اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960431255096858

به زودی رونمایی می‌شود:

چادر دُرّین محصول تازه‌ی گروه فرهنگی تولیدی حجاب فاطمی

کد: 13960431255096858

https://goo.gl/5AGLrC

، مشهد , (اخبار رسمی): محصول تازه گروه فرهنگی تولیدی حجاب فاطمی با نام چادر ایرانی دُرّین به زودی به بازار عرضه می شود.

چادر دُرّین

حمید رضا نبی خواه مدیرعامل گروه فرهنگی تولیدی حجاب فاطمی، تولید این محصول را نتیجه احساس نیاز بانوان به چادرهایی با کاربرد و راحتی بیشتر دانست.

به گزارش  روابط عمومی گروه فرهنگی تولیدی حجاب فاطمی، در تاریخ سوم مرداد 1396 از چادر دُرّین، محصول تازه این شرکت رونمایی می‌شود.

این محصول که پوششی جدید در حوزه پوشش بانوان است پس از نیازسنجی از بازار و بانوان محجبه تولید شده و توانسته ویژگی‌های تازه‌ای را در یک چادر بنام چادر دُرین ارائه کند تا پوششی راحت‌تر از چادرهای قبل را برای بانوان فراهم کند.

حمید رضا نبی خواه مدیرعامل گروه فرهنگی تولیدی حجاب فاطمی، تولید این محصول را نتیجه احساس نیاز بانوان به چادرهایی با کاربرد و راحتی بیشتر دانست و گفت: «زمان عرضه این محصول به بازار 3 مرداد 1396 مصادف با ولادت حضرت معصومه و روز دختر است.» وی در زمینه مشخصات این محصول افزود: «این چادر به دو صورت متفاوت بسته می‌شود که این یک حسن بزرگ برای چادر دُرین است و بانوان عزیز می‌توانند هم به عنوان چادر ایرانی و هم به عنوان چادر دُرین از این محصول استفاده کنند.»

اطلاعات تکمیلی درباره سایر مشخصات این چادر به زودی اعلام می‌شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

حجاب فاطمی

گروه فرهنگی تولیدی حجاب فاطمی اولین برند ثبت شده حجاب در ایران می باشد که با بیش از 30 سال سابقه فعالیت در زمینه فرهنگ سازی حجاب و عفاف و همچنین تولید و توزیع محصولات ویژه حجاب به بانوان محجبه ایران اسلامی خدمات رسانی میکند. اینک به لطف باریتعالی حجاب فاطمی با 8 شعبه در شهر مقدس مشهد و بیش از 20 مرکز فروش محصولات در شهرهای مختلف و همچنین فروش آنلاین محصولات از طریق www.hejabfatemi.ir درکنار شماست

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]