اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960203246796858

از هشتم اردیبهشت 1396 در جشنواره میلاد نور

تخفیف‌ تا 65 درصدی برای انواع چادر و پارچه‌های چادری

کد: 13960203246796858

https://goo.gl/QuRe04

، مشهد , (اخبار رسمی): در جشنواره میلاد نور به مناسبت میلاد فرخنده امام حسین (ع) حضرت ابالفضل (ع) و امام سجاد که از شنبه هشتم اردیبهشت‌ماه آغاز می‌شود و تا سه‌شنبه ادامه دارد، خرید انواع چادر و پارچه چادری تا 65درصد تخفیف خواهد داشت.

تخفیف‌تا 65%  درصدیرای انواع چادر و پارچه های چادری از هشتم اردیبهشت 1396

به گزارش اخبار رسمی از روابط عمومی گروه فرهنگی تولیدی حجاب فاطمی، جشنواره تخفیف‌های ویژه محصولات این شرکت با عنوان جشنواره میلاد نور به مناسبت میلاد فرخنده امام حسین (ع) حضرت ابالفضل (ع) و امام سجاد به مدت چهار روز برگزار می‌شود.

مشتریان در مدت این جشنواره می‌توانند انواع چادر، مقنعه و پارچه‌های چادری را با حداکثر 65درصد تخفیف  از طریق شعب حجاب فاطمی در مشهد یا وب‌سایت www.hejabfatemi.com همراه با ارسال رایگان برای سراسر ایران تهیه کنند.

حمیدرضا نبی‌خواه مدیرعامل گروه فرهنگی تولیدی حجاب فاطمی مشتری‌مداری را هدف اصلی برگزاری این جشنواره دانست و گفت: سعی می‌شود در سال در پیش رو با برگزاری جشنواره‌هایی از این دست، ضمن افزایش ارتباط دوسویه با مشتریان، بستری برای بهره‌مندی همه اقشار از محصولات حجاب فاطمی فراهم شود.

او به تشریح جزئیات بیش‌تر این جشنواره پرداخت و ادامه داد: امیدواریم با برگزاری این جشنواره‌های تخفیفی-مناسبتی بتوانیم کمکی به ارتقای جایگاه فرهنگ حجاب و عفاف کرده باشیم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

حجاب فاطمی

گروه فرهنگی تولیدی حجاب فاطمی اولین برند ثبت شده حجاب در ایران می باشد که با بیش از 30 سال سابقه فعالیت در زمینه فرهنگ سازی حجاب و عفاف و همچنین تولید و توزیع محصولات ویژه حجاب به بانوان محجبه ایران اسلامی خدمات رسانی میکند. اینک به لطف باریتعالی حجاب فاطمی با 8 شعبه در شهر مقدس مشهد و بیش از 20 مرکز فروش محصولات در شهرهای مختلف و همچنین فروش آنلاین محصولات از طریق www.hejabfatemi.ir درکنار شماست

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]