اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960705262266858

محصول تازه گروه فرهنگی تولیدی حجاب فاطمی:

رونمایی از چادرهای میزبانی به جای چادرهای رنگ ساده ایرانی

کد: 13960705262266858

https://goo.gl/V5Mde3

، مشهد , (اخبار رسمی): محصول تازه گروه فرهنگی تولیدی حجاب فاطمی با نام چادرهای میزبانی در کلیه شعب حجاب فاطمی مشهد رونمایی و به بازار عرضه شد.

چادر های میزبانی بجای چادر های رنگه ساده ایرانی
چادر های میزبانی

چادر های میزبانی برای اولین بار وارد دنیای دیجیتال و برای بانوان آماده خرید و ارسال شد.هم اکنون می توانید این چادر هارا در وبسایت حجاب فاطمی مشاهده و خریداری نمایید و در مهمانی ها از آن استفاده کنید .

به گزارش گروه فرهنگی تولیدی حجاب فاطمی، چادرهای میزبانی از آغاز مهرماه در کلیه شعب حجاب فاطمی مشهد رونمایی شد و به بازار ارایه شد.

این چادر‌ها که با الگوی چادر لبنانی دوخته شده اند، با سبک چادر‌های عربی، اما ایرانی می‌باشند و از عرض زیادی بهره مند هستند و گشادی و راحتی خاصی دارند و به دلیل داشتن مچ‌های 25 سانتی که به نوعی حالت آستین دارند آزادی عمل در پذیرائی از میهمانان را برای بانوان محجبه فراهم کرده است. چادرهای میزبانی لبنانی داری کاپ روی سر (جایگزین هد) جهت عدم خروج موها از زیر چادر و نقاب که با داشتن 2 دکمه مخصوص جایگزینی بجای مقنعه و در حالت دیگر پوشیده می‌باشد است. همچنین جلوی چادر با زیپ مخفی بسته شده تا آزادی عمل  ویژه ای برای بانوان فراهم کند. 

این چادر از پارچه کرپ اوراگیری تولید  میگردد که در ذیل توضیح مختصری در مورد کیفیت پارچه ارائه می‌شود:

پارچه کرپ اوراگیری تولید شده در شرکت کاماها اندونزی است، این پارچه از تراکم 400 در تاروپود پارچه برخوردار است، کیفیت پارچه به شکلی است که علاوه بر وزن سبک به هیچ وجه بدن نما نمی باشد .

علاقه‌مندان می‌توانند این چادر‌های بسیار زیبا را در 6 طرح متفاوت و زیبا در وبسایت حجاب فاطمی به نشانی www.hejabfatemi.com  مشاهده و خریداری کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

حجاب فاطمی

گروه فرهنگی تولیدی حجاب فاطمی اولین برند ثبت شده حجاب در ایران می باشد که با بیش از 30 سال سابقه فعالیت در زمینه فرهنگ سازی حجاب و عفاف و همچنین تولید و توزیع محصولات ویژه حجاب به بانوان محجبه ایران اسلامی خدمات رسانی میکند. اینک به لطف باریتعالی حجاب فاطمی با 8 شعبه در شهر مقدس مشهد و بیش از 20 مرکز فروش محصولات در شهرهای مختلف و همچنین فروش آنلاین محصولات از طریق www.hejabfatemi.ir درکنار شماست

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مد و لباس