اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960717263246858

افتتاح شعبه‌ی جدید حجاب فاطمی با عنوان شعبه‌ی زائر در مشهد

شعبه‌ی جدید حجاب فاطمی با عنوان شعبه‌ی زائر در مشهد افتتاح شد

کد: 13960717263246858

https://goo.gl/8JxoSc

، مشهد , (اخبار رسمی): هشتمین شعبه‌ی گروه فرهنگی تولیدی حجاب فاطمی در مهرماه سال 1396 با عنوان شعبه‌ی زائر واقع در خیابان خسروی مشهد افتتاح شد.

هشتمین شعبه گروه فرهنگی تولیدی حجاب فاطمی درمشهد مقدس / شعبه زائر افتتاح شد
شعبه‌ی جدید حجاب فاطمی با عنوان شعبه‌ی زائر در مشهد افتتاح شد

مزیت شعبه ی زائر، فراهم کردن دسترسی سریع و آسان به محصولات حجاب در جوار بارگاه منور رضوی است.

به گزارش روابط عمومی حجاب فاطمی، هشتمین شعبه‌ی گروه فرهنگی تولیدی حجاب فاطمی در شهر مشهد مقدس، واقع در حرم مطهر , باب الجواد ، خیابان خسروی بین شهید دیالمه 2و 4، مهرماه 1396 در مراسمی با حضور مدیر عامل گروه فرهنگی تولیدی حجاب فاطمی افتتاح شد.

این شعبه به دلیل نزدیکی به حرم مطهر، کمتر از 5 دقیقه پیاده‌روی تا حرم، شعبه ی زائر نام گذاری شد تا زائرین و مجاورین امام رضا ( ع ) بتوانند از محصولات ما با آسان‌ترین مسیر منتهی به حرم مطهر امام رضا (ع)، استفاده کنند.

حمیدرضا نبی خواه مدیرعا‌مل گروه فرهنگی تولیدی حجاب فاطمی ضمن ابراز خرسندی از استقبال به عمل آمده در شهر مشهد مقدس اظهار داشت: به دنبال آن هستیم که درکنار رشد کیفی و کمی در محصولات و خدمات، رشد شبکه‌‌ی توزیع را هم درگستره کاری خود داشته باشیم.

وی با تاکید بر لزوم استمرار توسعه پایدار در کسب و کار گفت: حرکت رو به جلو از مهمترین اصول رشد و پیشرفت است و گسترش محدوده‌ی فعالیت جزو علائم حرکت رو به جلو محسوب می‌شود.

حمیدرضا نبی‌خواه گام بعدی را اعطای نمایندگی به شهرهای مختلف ایران اعلام کرد و گفت: گروه فرهنگی تولیدی حجاب فاطمی، گروهی بزرگ و پویا در زمینه‌ی حجاب است که سطح وسیعی از پوشاک اسلامی را به بانوانی که آراسته پوشی و حجاب را در دستور کار خود قرار داده‌اند. حجاب فاطمی با 8 شعبه در شهر مشهد مقدس و چندین شعبه در شهرهای مختلف ایران , از جمله تهران و اصفهان، آمادگی پذیرش نمایندگی در شهرهای مختلف ایران را دارد. تا بتواند حجاب فاطمی را در همه جای ایران رشد و گسترش داده، و خرید چادر را برای بانوان سایر شهرهای کوچک و بزرگ ایران فراهم کند.

مدیرعامل حجاب فاطمی در پایان تاکید کرد: آنچه که امروز اتفاق افتاد بخشی از پازل بزرگی است که سعی در تکمیل آن در صنعت پوشاک اسلامی داریم و بر اساس برنامه درازمدت از پیش تعریف شده درمسیر آن گام بر می‌داریم.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با شرایط نمایندگی و آدرس نمایندگی‌ها  به وبسایت www.hejabfatemi.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

حجاب فاطمی

گروه فرهنگی تولیدی حجاب فاطمی اولین برند ثبت شده حجاب در ایران می باشد که با بیش از 30 سال سابقه فعالیت در زمینه فرهنگ سازی حجاب و عفاف و همچنین تولید و توزیع محصولات ویژه حجاب به بانوان محجبه ایران اسلامی خدمات رسانی میکند. اینک به لطف باریتعالی حجاب فاطمی با 8 شعبه در شهر مقدس مشهد و بیش از 20 مرکز فروش محصولات در شهرهای مختلف و همچنین فروش آنلاین محصولات از طریق www.hejabfatemi.ir درکنار شماست

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مد و لباس