اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960131246556858

محصول تازه گروه فرهنگی تولیدی «حجاب فاطمی» رونمایی شد

چادرهای مجلسی رقیب تازه‌نفس بازار چادر ایران

کد: 13960131246556858

https://goo.gl/p1gcl8

، مشهد , (اخبار رسمی): محصول تازه گروه فرهنگی تولیدی «حجاب فاطمی» با نام چادر کمری و لبنانی مجلسی رونمایی و به بازار عرضه شد.

چادر لبنانی مجلسی / چادر کمری حسنا مجلسی

چادرهای مجلسی دارای ظاهری زیبا و مجلسی با کار دست ملیله‌دوزی بر روی آستین چادر لبنانی . و گلدوزی و سنگ دوزی روی کمر چادر کمری حسنا است که باعث زیبایی بیشتر محصول می‌شود.

به گزارش روابط‌ عمومی گروه فرهنگی تولیدی حجاب فاطمی مدیرعامل این مجموعه گفت: محصول تازه این گروه در حوزه حجاب و پوشش بانوان ایرانی با نیازسنجی بازار توانسته است خدمت تازه شیک‌پوشی را برای مصرف‌کنندگان فراهم کند.

حمیدرضا نبی‌خواه افزود: چادرهای مجلسی دارای  ظاهری زیبا و مجلسی با کار دست ملیله‌دوزی بر روی آستین چادر لبنانی . و گلدوزی و سنگ دوزی روی کمر چادر کمری حسنا است که باعث زیبایی بیشتر محصول می‌شود.

مدیر عامل حجاب فاطمی افزود تولید چادرهای جدید را به خواست بانوان جوان و شیک پوش و ماحصل 30 سال سابقه کار در این مجموعه دانست. 

او با بیان این‌که زمان عرضه این محصول به بازار آغاز سال 1396 است گفت: خانم‌های چادری هم نیاز به زیبایی و آراستگی دارند بنابراین کار دست چادرهای کمری و لبنانی، علاوه بر سنگینی در طرح و رنگ آن (مشکی) باعث شکیل‌شدن چادر می‌شود که بانوان می‌توانند از آن به عنوان چادرهای مجلسی در مهمانی‌ها و مکان‌های رسمی استفاده کنند.

حمید رضا نبی‌خواه با اشاره به استقبال پیشین از چادر خلیجی و دانشجویی مجلسی گفت: چادر لبنانی با داشتن آستین و زیپ در جلو چادر به بانوانی که دارای نوزاد هستند  هم اجازه استفاده از این چادر و راحتی مضاعف می‌دهد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

حجاب فاطمی

گروه فرهنگی تولیدی حجاب فاطمی اولین برند ثبت شده حجاب در ایران می باشد که با بیش از 30 سال سابقه فعالیت در زمینه فرهنگ سازی حجاب و عفاف و همچنین تولید و توزیع محصولات ویژه حجاب به بانوان محجبه ایران اسلامی خدمات رسانی میکند. اینک به لطف باریتعالی حجاب فاطمی با 8 شعبه در شهر مقدس مشهد و بیش از 20 مرکز فروش محصولات در شهرهای مختلف و همچنین فروش آنلاین محصولات از طریق www.hejabfatemi.ir درکنار شماست

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مد و لباس