اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951114230985517

رئیس اتاق اصناف ورامین:

واحدهای صنفی توان بهسازی و نوسازی را ندارند

کد: 13951114230985517

https://goo.gl/lUsp4j

، تهران , (اخبار رسمی): اغلب واحدهای صنفی از فرآیند نا ایمن ساختمان خود مطلع هستند اما متاسفانه در شرایط فعلی توان به‌سازی ندارند.

واحدهای صنفی توان بهسازی و نوسازی را ندارند

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی اتاق اصناف ایران، سید اکبر رمضانپور رئیس اتاق اصناف ورامین بر تشکیل کمیته ای به منظور شناسایی و پیگیری چالش های واحدهای صنفی، تولیدی و توزیعی برای نوسازی و بهسازی ساختمان های تحت سکونت و همچنین هدایت اصناف به استفاده از منابع مالی تاکید کرد.

 وی  در مورد دستورالعمل رئیس اتاق اصناف ایران مبنی بر شناسایی واحدهای ناایمن و غیراستاندارد و ارسال گزارشی به مسئولان ذیر بط استانی گفت: با توجه به حادثه دلخراش پلاسکو و برحسب دستور رئیس اتاق اصناف ایران برای شناسایی واحدهای غیرایمن در حال بررسی شناسایی واحدهای فاقد استاندارد و ناایمن هستیم.

وی افزود: در شهرستان ورامین چندان با مبحث بلند مرتبه‌سازی ساختمان‌ها همچون شهرهای بزرگ مواجه نیستیم اما در واحدهای تولیدی و صنعتی از حیث وجود دستگاه‌های مستهلک و با مصرف بالای انرژی نیازمند به‌سازی و نوسازی هستیم که این موضوع هم به ایمن‌سازی واحدهای صنفی مرتبط است.

رئیس اتاق اصناف ورامین در عین حال این نکته را مورد اشاره قرار داد که در اغلب موارد، واحدهای صنفی از فرآیند ناایمنی ساختمان خود مطلع هستند اما متاسفانه در شرایط فعلی توان بهسازی ندارند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اتاق اصناف ایران

اصناف و بازاریان همواره به عنوان قشری از جامعه شناخته میشوند که در بستر تحولات اقتصادی و اجتماعی جایگاه و کارکرد گسترده و در عین حال موثری در حوزه های مختلف داشته اند. در اقتصاد ایران اصناف به عنوان آخرین حلقه اقتصادی اهمیت ویژه ای در رشد و پویایی اقتصاد کشور داشته و به دلیل گستردگی ارتباط مستقیم با آحاد مردم مثابه قلب اقتصادی جامعه عمل می کنند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]