اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951118232235517

رییس اتحادیه تجهیزات مخابراتی کرج به واحدهای صنفی تاکید کرد

حفظ اسناد خرید تا زمان فروش به مشتری

کد: 13951118232235517

https://goo.gl/L5hKGh

، تهران , (اخبار رسمی): برخی از کالاها با سامانه‌ای از گمرک قابل پیگیری هستند اما طرح «رجیستر» جنبه مهمی در کشوری دارد زیرا در حال حاضر به سبب مسایل زیرساخت فنی، سازمان ارتباطات آمادگی اجرای طرح را ندارد.

حفظ اسناد خرید تا زمان فروش به مشتری

به گزارش اخبار رسمی به نقل از اتاق اصناف ایران، محمدمهدی غفوریان رئیس اتحادیه تجهیزات مخابراتی کرج با اشاره به  برگزاری همایش مربوط به قاچاق کالای اتحادیه تجهیزات مخابراتی در کرج اظهار داشت: در این همایش نزدیک به ۲۰۰ نفر از اعضای اتحادیه تجهیزات مخابراتی حضور داشتند.

رئیس اتحادیه تجهیزات مخابراتی کرج با بیان اینکه هدف از برگزاری این همایش ارشاد و راهنمایی در زمینه خرید نکردن اجناس قاچاق بوده است، ادامه داد: با توجه به اینکه واحدهای صنفی کرج از مراکز معتبر در تهران برای واحد خود خریداری می‌کنند اما به آنها توصیه شد که کالاهای خود را با فاکتوری از تهران تهیه کنند که نحوه معامله کالا در گذشته در فاکتور مشخص باشد.

وی با اشاره به اینکه این امر به این سبب است که اگر با مشکلاتی در بازرسی از واحد صنفی روبه‌رو شدند، فاکتور معتبر ارائه دهند، بیان کرد: متاسفانه در تهران فاکتور به خریدار ارائه نمی‌شود ؛ به همین سبب به اعضا توصیه می‌شود از کارت‌خوان مغازه مورد نظر خریداری کنند تا مدرکی در دست داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه در این همایش مسئولان استان متوجه شدند که کرج دپوی کالای قاچاق نیست و این امر در تهران انجام می‌شود، عنوان کرد: واحدهای صنفی باید تمام اسناد خود در راستای خرید اجناس مغازه را تا زمان فروش آن به مشتری حفظ کنند تا هر زمان یک واحد بازرسی از وی اسناد خواست، ارائه کنند.

غفوریان با بیان اینکه برخورد با قاچاق کالا در سطح عرضه به اصناف و اتحادیه‌ها واگذار شده است، افزود: نوع برخورد با کالای قاچاق از حالت قهری و انتظامی در شهرستان کرج به ارشادی و فرهنگی سوق داده شده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اتاق اصناف ایران

اصناف و بازاریان همواره به عنوان قشری از جامعه شناخته میشوند که در بستر تحولات اقتصادی و اجتماعی جایگاه و کارکرد گسترده و در عین حال موثری در حوزه های مختلف داشته اند. در اقتصاد ایران اصناف به عنوان آخرین حلقه اقتصادی اهمیت ویژه ای در رشد و پویایی اقتصاد کشور داشته و به دلیل گستردگی ارتباط مستقیم با آحاد مردم مثابه قلب اقتصادی جامعه عمل می کنند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]