اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951127236096663

کتاب تازه نشر «بامداد کتاب» به بازار آمد

انتشار دایرة المعارف قدرت و عضله

کد: 13951127236096663

https://goo.gl/x7Noe5

، تهران , (اخبار رسمی): دایرة‌المعارف قدرت و عضله را شاید بتوان نقطه اوج فعالیت‌های علمی دکتر استوپانی در زمینه بدنسازی و تناسب‌اندام دانست؛ این کتاب تمام جنبه‌های تمرین قدرتی برای عضله‌سازی و افزایش قدرت را، بر اساس یافته‌های علمی، بررسی و تشریح می‌کند و از این جهت کم نظیر است.

دایرة المعارف قدرت و عضله

این کتاب، تاریخچه، مبانی و تجهیزات تمرین قدرتی را به شما معرفی می‌کند و هر آنچه باید در مورد تکنیک‌ها و برنامه‌های عضله‌سازی و افزایش قدرت بدانید را در اختیارتان قرار می‌دهد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی انتشارات بامداد کتاب، در سال‌های اخیر، تمرین با وزنه تقریبا از هر زمان دیگری فراگیرتر شده است. محبوبیت پرورش­ اندام و زیرشاخه‌های آن یعنی بدن‌سازی کلاسیک، فیتنس، فیزیک و ... به‌شدت در بین جمعیت جوان و حتی بزرگسال رو به افزایش گذاشته است.

بر این اساس، ورزشکاران رشته‌های دیگر هم کاملا به اهمیت تمرین با وزنه برای پیشبرد اهداف ورزشی‌شان پی برده‌اند و حضور مداوم در باشگاه‌های بدن‌سازی را یکی از بخش‌های اصلی برنامه تمرینات خود می‌دانند.

بر پایه همین چشم‌انداز، در سال 1390، چاپ کتاب «101 برنامه تمرینی پرورش‌اندام» به مدیر نشر ورزش، پیشنهاد شد و ایشان هم به گرمی از این موضوع استقبال کردند.

به گفته مترجم، هدف اصلی از ترجمه این کتاب، اول آموزش شیوه صحیح اجرای حرکات و دوم ارایه برنامه تمرینی برای سطوح مختلف بود که با استقبال خوب جامعه ورزشی از کتاب عملاً به هدف خود رسید.

با این حال، پس از گذشت مدتی از چاپ کتاب و دریافت بازخوردهای خوانندگان مشخص شد که هم ورزشکاران و هم مربیان به‌شدت به منبعی برای آشنایی با علم تمرین در پرورش‌اندام و پاورلیفتینگ نیاز دارند.

مترجم در ادامه می گوید: در واقع، همواره از من درخواست شده است تا در کنار کتاب «101 برنامه تمرینی پرورش ­اندام»، منبع دیگری را هم در مورد اصول طراحی برنامه ­های تمرینی و استفاده از تکنیک‌های ویژه برای اهداف مختلف معرفی کنم. این کتاب، گامی در جهت رفع این نیاز است و البته تلاشی برای پاسخ‌گویی به محبت و همفکری شما خوانندگان گرامی.

به دور از هر گونه تعصب شخصی و در مقایسه با منابع متعددی که در زمینه علم تمرین مطالعه کرده‌ام، می‌توانم ادعا کنم که کتاب حاضر، بهترین و کاربردی‌­ترین منبعی خواهد بود که تاکنون در مورد طراحی تمرینات پرورش ­اندام و پاورلیفتینگ به زبان فارسی به چاپ رسیده است.

بر اساس این گزارش، این کتاب، تاریخچه، مبانی و تجهیزات تمرین قدرتی را به شما معرفی می‌کند و هر آنچه باید در مورد تکنیک‌ها و برنامه‌های عضله‌سازی و افزایش قدرت بدانید را در اختیارتان قرار می‌دهد؛ بنابراین، چه ورزشکار باشید و چه مربی، مرد یا زن، می‌توانید به خوبی در جهت پیشرفت سالم‌تر و سریع‌تر برای خود یا شاگردان‌تان از آن استفاده کنید.

گفتنی است که در نسخه اصلی، فصل‌های کوتاهی در مورد رژیم‌های غذایی و تمرینات چربی‌سوزی گنجانده شده بود که با توجه به حجم زیاد کتاب، قرار بر این شد تا مباحث بالا را در کتابی مجزا در آینده تقدیم حضورتان کنیم.

دوباره، برخی از فصل‌های انتهایی به معرفی حرکات اختصاص داده شده بود که با صلاحدید ناشر و مترجم، قرار بر حذف آنها و جلوگیری از تکرار مکررات شد؛ ورزشکاران عزیز در صورت نیاز می‌توانند برای آشنایی با حرکات به همان کتاب «101 برنامه تمرینی پرورش‌اندام» مراجعه کنند.

برای  خرید آنلاین و یا دانلود بیست صفحه اول این کتاب به صورت فایل پی دی اف به این لینک مراجعه کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

انتشارات بامدادکتاب

گروه انتشاراتی بامدادکتاب و ورزش پیشگام و ماندگار در پیوند ورزش با دانش، دارای بیش از 15 سال تلاش بی وقفه در حوزه کتاب‌های تربیت بدنی و ورزشی است که یک مجموعه کامل حرفه‌ای شامل تولید کتاب، سی دی، پوستر و توزیع و فروش در سراسر کشور است.همچنین فروشگاه تخصصی کتاب‌های ورزشی و سایت فروش آنلاین کتاب‌های ورزشی جهت دسترسی و خرید آسان در اختیار علاقمندان می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

نشریات و کتاب | تازه‌های ورزش