اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951128236475442

وزیر نیرو در سفر به اهواز:

با تمام توان مشکل آب و برق خوزستان را رفع می کنیم

کد: 13951128236475442

https://goo.gl/dN0NMD

، تهران , (اخبار رسمی): وزیر نیرو در اهواز گفت: با تمام نیرو و امکانات تلاش می کنیم تا هرچه زودتر مشکل پیش آمده در خوزستان را رفع کنیم.

با تمام توان مشکل آب و برق خوزستان را رفع می کنیم

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی وزارت نیرو،  "حمید چیت چیان" وزیر نیرو روز پنجشنبه که بازدید خود از تاسیسات برق و آب شهر اهواز را از لحظات اول ورود به این شهر آغاز کرده است، افزود: مردم مطمئن باشند برای مجموعه وزارت نیرو لحظه ای آرامش وجود ندارد و با تمام نیرو و امکانات تلاش خواهیم کرد تا هرچه زودتر مشکل پیش آمده در خوزستان را رفع کنیم.
وی مهمترین مسئله در رابطه با شبکه انتقال، توزیع و فوق توزیع را شستشوی مقره ها عنوان کرد و افزود: به منظور جلوگیری از هادی شدن خطوط و خروج از مدار شبکه، شستشوی تاسیسات ضروری ترین کار است.
وزیر نیرو خاطرنشان کرد: از سپاه، ارتش، بسیج، آتش نشانی ها، ادارت نفت و سایر موسسات درخواست همکاری کرده ایم تا بتوانیم این مشکل را در سریع ترین زمان ممکن حل کنیم.
چیت چیان تصریح کرد: بیش از 30 دستگاه شستشو کننده مقره از تمام استان ها به خوزستان انتقال داده ایم؛ به گونه ای که اکنون در هیچ استان دیگری بجز خوزستان، دستگاه مقره شوی وجود ندارد.
وی اظهار داشت: در حال حاضر 30 درصد از کار انجام شده و امیدواریم با 500 نفر نیروی کمکی و دستگاه های جدیدی که از سایر استانها امروز به خوزستان منتقل می شود بتوانیم یک کار سریع و همگانی انجام دهیم.
وزیر نیرو با اشاره به اینکه تا زمان شستشوی کامل این تاسیسات، امکان قطعی برق وجود دارد، تصریح کرد: امیدواریم تا اوایل هفته آینده شستشوی تاسیسات به طور کامل به اتمام برسد.
چیت چیان اضافه کرد: در استان خوزستان 29 هزار کیلومتر شبکه توزیع، 8700 کیلومتر شبکه فوق توزیع و انتقال وجود دارد که می بایست به طور کامل از وجود گرد و خاک پاک شود.
وی با بیان اینکه تدابیری اندیشیده شده که همزمان 10 گروه عملیاتی روی هر خط کار کنند تا میزان قطعی مناطق به حداقل برسد، گفت: از مردم تقاضا داریم همراهی و حوصله به خرج دهند تا بتوانیم هر چه سریع تر وضعیت را به حالت عادی برگردانیم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وزارت نیرو

وزارت نیرو عهده‌دار مدیریت عرضه و تقاضای آب، برق، انرژی، خدمات آب و فاضلاب و همچنین ارتقای سطح آموزش، پژوهش و فناوری و بسترسازی توسعه بازار کالا و خدمات صنعت آب و برق می‌باشد و نقش محوری خود را به نحو مؤثر در صیانت از منابع ملی، حفظ محیط‌زیست، ارتقای بهداشت عمومی، رفاه اجتماعی و خود اتکایی برای توسعه پایدار کشور ایفاء می‌کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

نفت، انرژی و صنایع وابسته