اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951201236965442

به دنبال بروز سیل در جنوب و شرق استان فارس

وزیر نیرو عازم شیراز شد

کد: 13951201236965442

https://goo.gl/8Hz7s9

، تهران , (اخبار رسمی): به دنبال بروز سیل در جنوب و شرق استان فارس، عصر دیروز وزیر نیرو برای بررسی میدانی آثار بارندگی و مرتفع نمودن مشکلات احتمالی این استان، عازم شیراز شد.

وزیر نیرو عازم شیراز شد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی وزارت نیرو، به دنبال بروز سیل در جنوب و شرق استان فارس، عصر روز شنبه "حمید چیت چیان" وزیر نیرو نیرو برای بررسی میدانی آثار بارندگی و مرتفع نمودن مشکلات احتمالی این استان، عازم شیراز شد.
بر اساس این گزارش، بارندگی روزهای اخیر و بروز سیلاب در استان فارس باعث شد تا خساراتی در شیراز و جهرم به بار آید و حدود 100 تا 120 متر از خط لوله اصلی انتقال آب از سد سلمان فارسی که آبرسانی به 9شهر و 40 روستا در این استان را به عهده دارد آسیب ببیند که همکاران آب و فاضلاب استان فارس با تلاش خود از قطع آب این مناطق جلوگیری کردند.
این گزارش می افزاید، حجم بارش های اخیر در استان فارس حدود 300 میلیمتر گزارش شده که در نهایت منجر به آب گرفتگی شدید در شیراز و جهرم شده است.
بر اساس این گزارش،‌ وزیر نیرو در این سفر، ضمن شرکت در جلسه استانداری و جلسه با مدیران صنعت آب و برق استان فارس، از شهرهای جنوبی این استان، جهرم، ‌و دیگر شهرها و مناطق آسیب دیده بازدید خواهد کرد.
چیت چیان همچنین، با بازدید هوایی از سد سلمان فارسی و سد جهرم، به بررسی میدانی خسارات احتمالی به تاسیسات آب و برق پرداخته وبا حضور در منطقه، تلاش خواهد کرد تا آسیب های ناشی از سیلاب که می تواند در بروز اختلال در ارائه خدمات آب و برق دخیل باشد را مرتفع کند.
 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وزارت نیرو

وزارت نیرو عهده‌دار مدیریت عرضه و تقاضای آب، برق، انرژی، خدمات آب و فاضلاب و همچنین ارتقای سطح آموزش، پژوهش و فناوری و بسترسازی توسعه بازار کالا و خدمات صنعت آب و برق می‌باشد و نقش محوری خود را به نحو مؤثر در صیانت از منابع ملی، حفظ محیط‌زیست، ارتقای بهداشت عمومی، رفاه اجتماعی و خود اتکایی برای توسعه پایدار کشور ایفاء می‌کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

نفت، انرژی و صنایع وابسته